Saturday, March 27, 2010

Untuk Muda selamanya

Xmahu tua....Nak muda selalu.....Ni ada petua nie. Xyah pakai rania gold, x yah pakai great essence, x yah sendayu tinggi, x yah D'wajah suma......Senang je....



-



-



-



-









-





-



-




Lupakan je la niat xnak tua tue. Umur kita sentiasa bertambah. Dari hari ke hari. Dari saat ke saat. Selagi masa bertambah selagi itu la umur kita bertambah.

Fizikal tua xpe, yang penting hati, jiwa dan mental tetap muda. Hidup ceria beb. Baru bahgia.








PSP: Jangan la pikir bila hati dan jiwa muda nak tambah cawangan je ek...heheheheh

18 Pandangan Kekawan:

TiKa LEh said...

xnk tua xleh, nk lmbtkan penuaaan boleh...hohooh

mamai said...

nak muda kena selalu ingat tua hehehehe

faiz said...

betul..betul..betul...age is juz a number..yg penting hati mau muda.. tp jgn la sampai dikata dah tua x sedar diri la plak..hehhee...

*Dak kecikkk* said...

:)

amirah said...

ok ap tua...tua itu bergaya dan mengancam

White Bird said...

mati mudala.tak sempat ler merasa tua nya =)

citahrudin said...

byk kn qiyamulail...jimat belanja

Qaseh said...

agak2 sape yg x ngaku tua nih???..

aRien de GreaT said...

aminnnn....
(utk statement last tuh..)


lega cik ima dgr ayt last tuh kan :)

Rowena Chasez said...

tua xpe..
janji berjiwa muda..
:)

TokNabe said...

Biar tua tapi nampak muda... :)

E.d.Y said...

betul2 setuju

maiyah said...

betuii33

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

mau nampak muda??
selalu la amik wuduk..
insyAllah..
try la..

ain fathihah said...

muka tua pun takpa asal hati bahagia

Mat John said...

aku pilih mati dari tua/muda.
dunia ini tak adil untuk manusia seperti aku.

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

tua dan romantik pown okay hahah :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

gua muda remaja lagi...

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...