Thursday, March 4, 2010

Lafaz Talak 3

Aku terminate kat Maxis Centre kat The Gardens. Masa sampai kat Centre tue. Datang sorang promoter Maxis.

'Bleh saya bantu, bang'

'Owh. Saya datang nak terminate broadband' jawab aku.

'Ok. Amik no ni. Tunggu jap ye bang' kata promoter tue sambil bagi no.

'Bang, tau x skang Maxis Broadband ade promosi baru' terang promoter tu.

'Terima kasih la. Xberminat la. Saya datang ni nak terminate broadband' jawab aku dengan muka selamba dan tinggalkan promoter tue.

Ade ke aku datang nak terminate dia offer menda sama kat aku. huhh.....





*******************************


Sampai turn aku. Aku terus ke kaunter.


'Ye bang. Bleh saya bantu??' Tanya awek Maxis tue.


'Saya nak terminate'


'Owh. Ok. Bagi IC bang saya nak check' kata awek tue.


Ni la aku xsuke pegi ke kaunter-kaunter telekomunikasi yang ade awek-awek nie. Skit-skit mintak IC. Bukan nak cakap ape. Biasa la, mamat hensem pakai slipar jepun cam aku memang dipuja awek. Kan??? Kan???


'Nape nak terminate bang?' tanya awek tue.


'Sebab ade kuata.' jawab aku ngan muka selamba.






PSP: Jangan kau goda. Jangan kau rayu. Aku sudah berpatah arang ngan Maxis Broadband. Sekian

16 Pandangan Kekawan:

enyheartsdiamond said...

celcom bagusssss!

Unknown said...

maxis broadband = MAXISHIT BERUKBAND

myQza said...

setia dgn stimiq lagik!

CAHAYA said...

berpatah arang berkerat rotan nampak! sama la macam aku. ada je hal. buat aku hangin je.

Yunus Badawi said...

talak satu cukuplah. Takut nanti gila talak pulak hehehe

Selamber Rock said...

pulakkkk...

vidadarisakura said...

pakai strimix.haha

mukasurat17 said...

bagus2. jimat duit dan segala. haha

annfrendly said...

wah.. garang aje mase nak terminte maxis berukband yer...
hehehh...
tanda2 protes...

Maiyah said...

hehe.. tapi awekz tu mesti cun kan kan

faizal said...

pakai...errr





xyah la ber-intenet....[titik]

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

selipar jepun mahal dah skung ni

|.a.r.i.e.z.a.| said...

tu dia.. terus murtad dr broadband maxis.. huhuh dhtu skrg pakai ape?

Anonymous said...

kuata tuh hape..??

mamai said...

aku nak terminata celcom aku juga la

Anonymous said...

lain kali ko cakap..."saya nak lafas talak 3 kat dia ni"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...