Saturday, March 6, 2010

Air mata


Berapakah harga airmata???




21 Pandangan Kekawan:

sharamli said...

mahal..setitik dua hengget setengah...hak3

annfrendly said...

teka teki ke nih??
ermmm..payah nak jawab nih..
mengalahkan soklan killer SPM.

eh..nape macam bersedih je nie??
jangan sedih2 yer...
Semoga kegembiraan menghiasi harimu..

E.d.Y said...

7 tempayan air mata anak dara boleh kawen dgn puteri gunung ledang..huhu

Che' Pit said...

err terpulang pada keadaan..

ada ketika sungguh mahal, hingga tak ternilai

ada ketika tersangat murah hingga tiada nilai

Qaseh said...

errmmmm cm ne nk jawab...

mahal...bila ia dititiskan pada keadaan yg sepatutnya...

murah ..bila ia hanya dibuat2....

tapi kalau senang nau berjurai murah ke mahal erk....

HEMY said...

kalau time takde idea wat entri...mahal nilainya..ahaahhaa

StingRay said...

Air mata tu...nak kira pakai timbang kati ka kira titisan ikut sukatan corong pipet?

haha..

Moon BlooDy Spell said...

tak ternilai...
lagi2 pada org lelaki

melatidaisy said...

ikut keadaan .. air mata kebahagiaan, mahal skit..air mata pengorbanan..lagi mahal..air mata wat2 sedih..wat tak tau je..

yg paling mahal, air mata yang mengalir dari hati..

vidadarisakura said...

berapa lah?
tengok mudah.com pun xda jual.hehe

CAHAYA said...

kalau berharga, dan kalau aku hidup zaman hang tuah dulu. sure air mata aku berguna untuk meminang puteri gunung ledang.

maiyah said...

x pernah sapa pun nk beli pun hehe

NICK IRFAN said...

aku tahu!!! harga dia sama dgn ubat eyemo!!! hahaha stitk gak penggunaan dia... hhehehe

tunbegia said...

sungguh berairmata,

salamm,

UglyPooh said...

depend pd org yg tgk tu. kalo org tu jenis xkisah..xde harga. kalo org tu mengerti n concern ada la harganya.

Kejora said...

ko nak jual brape ringgit?

Lifesaver said...

mahal!!!






































air mata lelaki mmg mahal..

citahrudin said...

very de very de mahal

farwalis said...

air mata lakonan murah..

air mata jujur tak ternilai...

Nini teDDylicious said...

err..

takde harga barangkali..??

|arieza| said...

setinggi nilai apa yg ditangiskan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...