Friday, March 19, 2010

Jadual Padat

Penat.....Ye this week mmg cukup penat. Turun naik sana sini. Opis sana opis sini. Isi form yang patut. Puas berbincang tapi penyelesaiannya tetap sama. Jalan buntu....

Jawapan yang di perolehi gagal dan xmemenuhi syarat untuk memohon. Owh....

First time cuba untuk memohon personal loan.

Masih mencari jalan terbaik.



-----------------------------------


Dipergunakan, ye itu yang aku rasa skang. Setelah aku siapkan CPM (work program) untuk projek dan draft untuk S-Curve projek yang bakal di jalankan dan hantar pada MEREKA. MEREKA diamkan diri.

Bersekang mata aku nak siapkan CPM bagi MEREKA dengan maklumat yang tidak lengkap. Bila dimainta maklumat yang lain. Di cakapnya nanti akan bagi. Tapi tiada apa yang di bagi.

Bila sampai hari meeting. Hari untuk present pada JKR. Tahu pulak call aku mintak kau emelkan CPM.

Sebelum ni ada cakap mahu berbincang pasal offer untuk aku jaga projek tue. Tapi diam bila dapat apa yang dimahukan. Bila aku cuba call atau SMS, dijawabnya terlalu busy skang dan akan bagitahu aku sebarang perkembangan. Tapi diam juga sampai skang.

MEREKA adalah kawan. Menolong atas dasar KAWAN. Papepun aku harap hasil kerja aku akan berguna untuk projek MEREKA.


Ye inilah hukum alam.....





PSP: Sedang menyiapkan 'take off' untuk penambahan Masjid kampung aku. Sedang berusaha. Insyallah cuba siapkan sebelum Isnin nie. Insyallah yang ini aku dibayar mahal. Amat mahal. Mungkin dalam ringgit atau dollar tapi dalam bentuk yang lain. Sekian.

PSP2 : KOrang kenal x AYUDEATHWISH. Ape xkenal ke??Ala dia ni manusia jugak nama dia Ayuz......Nak panggil Ajuz pun ok jugak. Dia ni manusia spesis lain skit dia suke GEGET manusia. Tang mana dia suke GEGET korang kena tanya tua punya badan. KLIK SINI OK.....Dia da tukar link. SO jangan memalu mempollow dia kalo nak kena GEGET. ok

14 Pandangan Kekawan:

Yunus Badawi said...

Selamat beramal. InsyaAllah pahalanya mengalir selagi masjid itu digunakan.

Mak Su said...

personal loan maksu kena rejek, alahai...tak dapatlah maksu nak beli baju baru untuk ke berjaya.... huhuhuhu

Mimie.Candy Cane said...

nanti kalo personal loan ko dah approve,jgn luper dtg ktn belanje aku makan ye

Unknown said...

relek2.personal loan tu kalau xdpt leh mintak kat saya..bole la tolong seposen dua..hehe

cikmemy said...

x dpt skrg..one day ko dapat gak balasan baik atas yg ko tlg rini.insyaallah~

deus X machina said...

aku follow ayu aku lak yg geget die..erk888

pack tul jadual ko bro
hope dapat menempuhinya dengan tenang....

faiz said...

bayaran utk penambahan masjid adalah lbh berbaloi2... :)

kawan2..?? - once bitten, twice shy :)

imHepPie said...

tau xpe dunia mmg kdg2 x adil...sigh~

Maiyah said...

moga approve nnti

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
lama sungguh tak ziarah blog ni
Sorry ye...ape pun aku tetap ingat kat blog kamu ni....

sekarang ni nak loan pun mmg susah.... tak cam dulu....

baanyak cekadaklah sekarang ni... kang kadang dahlah tengah susah lagi diaorang menyusahkan aje

qishie said...

hang nak buat loan..pastikan record bersih,

Rowena Zainuddin said...

laa...
civil engineer ke???
hehee...

ok.sudah follow ayu!

|.a.r.i.e.z.a.| said...

sbr je la.... Tuhan bls dengan setimpal.. pasti..

Anonymous said...

takutnya kena geget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...