Wednesday, March 17, 2010

Naga Dalam Diri

Agaknya naga aku masih tido skang nie. Itu sebab ke'down'an semangat aku masih tinggi.



Masih mencari kembali semangat yang hilang dari diri.

Bangkitlah semagatku, Bangkit membakar diri ini.

Berjuang habis-habisan hingga ke akhir nyawa.






Sememangnya dalam dunia ini, tekad akan mengalahkan segalanya. Kuat tekad kita. Pasti kita akan berjaya.(Kalo tekad untuk berjaya lah)



PSP: Akibat terlalu banyak baca komik.

21 Pandangan Kekawan:

Vee Lockheart said...

waaahhh.. tgk pic tu teringat "Juara-juara berkembar" ...
Teringat Bilis Wira yang nakal...

citahrudin said...

aku syak ko kena cari kawan nama AZAM lah

paiseh said...

cilakak!! sang naga hijau tu..
lawan ji fat..
mana lu jumpa? bak pinjam~

redNing said...

semangat yg hilang

Lifesaver said...

nyanyi lagu semangat yg hilang

cik selamah kundang said...

aku pun camtu gk...

maiyah said...

sama le kita.. tekad!
ada award utk ~o~

mamai said...

naga masih mabuk lagi tu

Adya A. said...

chaiyok...chaiyok...

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

aku teringat zaman masa aku beli komik versi cina ni... tulisan Tony wong... masih lagi dalam simpanan aku lagi...

ni aku hadiahkan lagu moga ko bersemangat sikit ye

Tajuk Lagu: Semangat Perjuangan Harmoni
Penyanyi/Artis: XPDC

Sememangnya aku rindukan
Kedamaian ini kekal
Menempuh hari-hari lalu
Dengan satu belaian
Kasih sayang dijunjung di kepala
Mengatasi segala yang dijuang

Sebenarnya hidup disini
Arahnya berlainan
Menunggu giliran tiba
Entah bilakah masanya
Selagi nafas terlekat di rongga
Selagi langkah terus diperjalanan

Manusia punya hakikat
Punya akal dan fikiran
Melebihi kejadian ciptaan Yang Maha Esa
Kejujuran pada diri sendiri
Untuk apa dipersembahkan kepada

Mereka yang tak punya perasaan
Kita ada nilai tersendiri
Biarkan mereka yang tersasul
Berkata ego menepuk dada

Semangat disimpan selagi ada
Kesempatan hidup bersama
Apalah ada pada keindahan
Jika jiwa kita meronta-ronta

Mereka yang tak punya perasaan
Kita ada nilai tersendiri
Biarkan mereka yang tersasul
Berkata ego menepuk dada
Biarkan mereka yang tersasul
Berkata ego menepuk dada

Semangat disimpan selagi ada
Kesempatan hidup bersama
Apalah ada pada keindahan
Jika jiwa kita meronta-meronta
Apalah ada pada keindahan
Jika jiwa kita meronta-meronta

¶A.K.I¶ said...

meh ak bakar diri ko zedi! pastu ko msti bersemangat lah!!

E.d.Y said...

Semarak impian segunung harap dipulang
Usahlah diragukan keupayaan sendiri
Hati yang membara mengikutkan kata-kata
Jawapannya di sini
Semangat kita yang hilang
Oh kita cari pulang

arfahadnan said...

ader masa2 nyer mesti rasa down kan..


semangat.. semangat..

Semangat Perjuangan Harmoni..

Kejora said...

yer..motivasi dah jadi motibasi...

'AQILAH said...

hehehe, suka la ayat2 tuh

joegrimjow said...

erkk
naga wujud ke x ek?
huhu

Kuwe said...

ah naga lah konon.
celah mana naga.
nak bakar start sikit sikit dulu.
baru maintain.

Solehah said...

aku pun dah tak semangat weh..ikut ja la..tp ku tak ada target tinggi melangit dah..

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

gua ada kepala naga..
naga merah atas mali..

melatidaisy said...

wah...meningkat level semangatku !!

|arieza| said...

kena kuat jugak! sperti hero di dalam komik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...