Wednesday, March 3, 2010

Putus Sudah

Secara rasminya, tadi tepat jam 1.40pm, 3 Mac 2010, aku telah memutuskan hubungan ngan Maxis broadband. Pasni tiada lagi aktiviti blogging dari rumah, ym dari rumah dan juga aktiviti yang sekaum dengan nya pada hujung minggu.

Wat masa skang aku berblog guna, opisnya tenet. Free. Senang cite. heheheheh...

Walaupun kat opis ni xleh berFesbuk, ber'GengBlogger', ber'download, ber'youtube' dan sebagainya. Aku dulik ape. Janji Blogspot ko xblog sudah. Aku leh berblog sudah. Kan??Kan

15 Pandangan Kekawan:

melatidaisy said...

kan2.. (angguk2..hihi) :)

hanie said...

ni kira putus sudah kasih syg dgn meksis la ni..

hahaah~

CAHAYA said...

ofis aku pun x leh youtube segala. nasib x block FB and blogspot.

sharamli said...

bertiub merah?b0leh?ha3

m/s17 said...

btul2... berblog sudahhhh..

deus X machina said...

aku pun tgh dalam proses perceraian dgn celcom berukband
erk888

Jijahh @ f.k said...

alalal .. saboo je lah ... cuba lagi syarikat lain lak ...

Yunus Badawi said...

Mcm2 tak boleh kat opis ko ya. Nasib baik opis aku semua boleh sbb ni rumah aku hehehe

vidadarisakura said...

baru brekla ni.haha

Kejora said...

aku sgt sakit hati bile bercerita pasal blok..heh!

YobSumo said...

blog jugak yg penting ye tak...


keje opis dah siap ke tu oi?

maiyah said...

kalo free apa salahnya.. jimat kit

Nini teDDylicious said...

berderau darah aku bl kau taruk perkataan putus.

huh!

ehe..opis kau same ngan opis aku laa..

smua block..blog je tak..

:-bd

Lifesaver said...

putus hubungan dgn maxis takpe..ko wat affair lain dgn celcom plak.haha

amir amri said...

gooooooood job hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...