Monday, March 22, 2010

Never Cross The Border

Itu patut aku lakukan. Ye sebagai pekerja yang merempat di sini, mungkin aku patut jadi bola pinball je. Mana orang ketuk ke situ aku pergi. Bump bump bump.....Dua tiga kali silap jalan terus tenggelam.

Owh........Ye bos...Aku tau aku hanya menumpang. Tapi aku tau bersikap profesional. Rahsia opis di sini saja aku simpan tiada aku bawa ke opis lain.

Bila kejujuran mula diragui aku mula berpikir untuk pilih jalan lain.



PSP: Jangan pilih jalan hitam.

18 Pandangan Kekawan:

Adya A. said...

betul....jangan pilih jalan hitam..

BajuKurung said...

haha~ leh je.. org mmg suke ber prasangka yg bukan. as long as u do the right thing, jgn pdulikan ape yg org lain nk pk. wat kje lu je.. nnti, dorg akan sdar yg dorg dh bad thinking psl lu. that time, lu leh buant muke angkuh.. haha.

BULLET said...

rilek2...jangan sedih

Che' Pit said...

jangan, jangan tak pilih..
pilih jalan lain yg lebih baik..

citahrudin said...

hoho...aku syak ko sdg dipolitikkan oleh org2 opis je


p/s - jalan-jalan kt umah aku suma kaler itam..jln tanah merah kat kampung plk. jd nk x nak aku kena pilih jln itam

E.d.Y said...

jalan yang sempit yang membawa kepada kehidupan
jalan yang luas yang membawa kepada kehancuran
ramai orang yang melalui jalan yang luas itu
sedikit orang yang melalui jalan sempit itu

(RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL..HEHE)

puding roti said...

btl. jalan hitam mesti gelap. lps tu msti takut

tehais said...

Hati bos memang kena jaga...hehhe

deus X machina said...

kalau dah cam tu pindah je la 0

TokNabe said...

Melangkah ke jalan yang lebih baik tu..harus. :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pilih jalan belakang~~

farwalis said...

ilek brader, g pantri, buat neslo tarik.


minum depan pc. layan beb

♠ayuzdeathwish♠ said...

huhuuu~
luahan ati ke beb~

Lifesaver said...

aku penah rasa macam tu

White Bird said...

pilih jalan yg jernih..

sharamli said...

jalan tar kan hitam..
jangan pilih jalan gelap..hak3

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

jgn lah pilih jalan hitam!!

bukan tu motto filem bohsia ke?

|arieza| said...

boleh je pilih jln hitam, tp jgn lupa bawak torchlight!

tu la,, mmg sakit ht kan bila kita dh jujur, org dok sangsi... leh sakit jiwa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...