Friday, March 12, 2010

Tahun Lepas dan Tahun Ni

Tahun Lepas
Tahun lepas kalo masuk je pukul 5 petang. Aku dan geng bersiap untuk keluar makan keropok lekor, goreng pisang, sotong celup tepung, ikan celup tepung atau pari celup tepung. Di lengkapi dengan air kelapa. Fuhh.....Memang layan.

Sambil menikmati permandangan pantai Teluk Ketapang yang indah. Memang best sangat. Kalo rasa nak tukar permandangan pegi lepak depan UMT. Leh menikmati permandangan awek-awek UMT yang segar bugar sambil menikmati minum petang. Fuhh.......Indah sungguh.



Tahun Nie
Hanya menghirup nescafe 3in1 bancuh sendiri. Dan sambil menikmati permandangan PC. Owh.....Sungguh berbeza. Langsung tidak mendamaikan. Tapi layan je.







Jom minum......

27 Pandangan Kekawan:

amirah said...

fuh..lain nikmat tahun lepas n tahun ni

Sesumpah said...

sotong celup tepung sedaaaaaaaap ahhh

TARANTULAH said...

saat indah hanya sementara

Eye_nee said...

Nikmati setiap saat yg ada hari ini sbb esok belum tentu ada saat ini...

khairolghani said...

haha..lepak depan UMT tak calling2 aku..aku belajar situ dulu..

mamai said...

satu perkembangan yang sihat tu

Teacher Yatee said...

oh....saat itu adalah 4 thn lps time bdk hingusan lg.tp serius mmg antara hidangan yg mmg xleh lupa pny la.skg hny leh menikmati laksa swk, bubur pedas, tea c special, kek lapis....

miss u tganu-pantai ketapang-UMT-

annfrendly said...

camni kena balik teluk ketapang...

pB said...

at least masih ada kerjaa

annfrendly said...

kenalah kerja kat warung kopok lekor kat teluk ketapang.. amacam??

BajuKurung said...

huhu.. dikala lu menghirup nescafe, gua sedang meratah milo di depan pc sambil mengadap file2 akaun..

ezzati said...

haha..layan2..aku dh byk thn dh xleh mkn2 mcm ko thn lps..

CAHAYA said...

isk. teringin pulak benda bercelup2 tu. isk.

melatidaisy said...

buat sy rindu rumah je dgn .. huhu..best duk tepi pantai petang2 :)

acap said...

tu mnunjukkan umur makin betambah.hohoh.
kitar hidup tu

maEL said...

gua tahun lepas lepak minum 3 in 1..

tahun ni gua telan air liur je, kalau nasib baik ada lah air paip suam..

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

bahagianya..
aku rasa nak hirup air tebu sambil ngadap pc..

Yunus Badawi said...

Kesiannya.....

sharamli said...

mai secawan

Cik Akma said...

sotong celup tepung? mak haih lapoo jap aku dgr. haha

E.d.Y said...

bagus la berdiet..hahaha

Frodo Baggins said...

jom minum susu ...


>>____<<


dulu lain skank lain
dulu bujang skank pun bujang
ngehehhehehe

Che' Pit said...

bersyukur lah masih sempat nak hirup nescafe 3 in 1 bancuh sdiri dari CP yg tak sempat langsung

pakcik kordi said...

perghh...dia pye nikmat mmg lain mcm!super!

|arieza| said...

at least masih ada nikmat :)

Lifesaver said...

keropok lekor!??????????sedap tu!

farwalis said...

okay a tu kosong. haha. jom minum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...