Monday, March 22, 2010

Dok Pikir

Berkaitan ngan entri seblom nie.

Aku masih pikir.........

Pikir.........

Pikir.........






Pikir....



Pikir....




Pikir....







Pikir nak mkn ape tengahari nie.
Ape korang ingat aku nak pikir pasal bos aku ke??
Aku bukan penjilat terhebat atau peng'aircond' terbaik ok.
Janji bayar gaji aku sudah.


Chow....Jom makan.





26 Pandangan Kekawan:

citahrudin said...

aku pun tgh pikir mcm mn nk mkn tgh hr nih

~0~ said...

citahrudin
napa ko pikir camne nak makan tgh hari plak??ko kan gaban....

Qaseh said...

aircond tempat akk ni panas...

HonEyBuNNy said...

ok3...kita kita p makan...hahahha...nyum3...

redNing said...

jom makan apa yg patut

Lifesaver said...

makan angin?

mamai said...

makan nasi kandar kat kedai mamak yang tahu mengucap

cik selamah kundang said...

aku udah mkn.tp dah pikir dah mkn petang..lg xbley blah

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

dgn bos pown nak konfrontasi ke.. apa daa!
rilek2 ia kan jelah hgahaha

aku nak jog la!stment tb2

baincardin said...

jap...tgh pikir.....^_^'

deus X machina said...

gua tertipu la ni

citahrudin said...

aku eksyen kamen lh

Alimaz-Kembara Terasing said...

pikir jangan tak pikir....

Mak Su said...

kailan goreng ikan masin, sambil makan sambil kipas2 sebab kat kedai ni, tak dak aircon ;)

White Bird said...

okla tu pk nk mkn apa..

jgn hang duk pk nk mkn mcm mn suda

sharamli said...

eh..ingatkan nak jilat tadik..hak3

lea said...

makan siput sedut masak lemak.

sedap..nyum3

syruuuuuuuuuuuppp

maiyah said...

jom mkn sambal sotong

peja said...

jap ngah fikir nak komen pe...

vidadarisakura said...

makan.makan. dan makan.

yeah!

Solehah said...

nak cadangkan untuk lunch esok makan nasi lauk ayam masak merah..hehe

TokNabe said...

Sekarang ni tengah fikir nak buat apa utk sarapan esok hari.............

Kapten said...

aku skang tgh pikir makan malam lak

KeJoRa said...

pikir jgn x pikir....

|arieza| said...

pikir camne nk buat ko geram plak! benci hahaha igtkn dok kalut nk pikir bila nk kawen :p

HEMY said...

aku tggu wife balik sekolah utk lunch hari ini..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...