Wednesday, December 16, 2009

Aku kamu

Aku mau kau disisiku
Aku mau kau dekat padaku
Aku mau peluk kau erat-erat

Kamu segalanya bagi aku
Tanpa mu aku lemah
Tanpa mu aku kalah

Hanya kamu yang aku mau
Aku tau aku insan berdosa
Banyak melakukan silap pada kamu
Tidak tau menghargai kamu

Tapi hakikatnya
Aku sayang kamu
Aku cinta kamu

Maafkan aku kerana menyakitimu
Ampunkan aku atas segalanya
Aku merayu pada mu

Biarkan aku tenang
Andainya ku tutup mata
Hanya satu ku mau kau tau
Hanya kau selamanya dihati ini
Tidak akan ku berpaling

20 Pandangan Kekawan:

Lifesaver said...

kamu tu untuk siapa????

~0~ said...

Lifesaver
kamu tue utk dia...bukan utk kamu..heheehhe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

jangan peluk erat sangat2...
kang susah nak bernyawa

hehehhe

sangat misteri KAMU itu...saper kah?

hiks~

sI tEDI said...

wah wah wah.. !!

imam said...

kamu kejam..tapi jiwang..hehe

.:fifi:. said...

utk ak kn...
teheehehee..


terharu..
wakaka

LORD ZARA 札拉 said...

peluk erat~

adakah pelukan hangat?

jangan lupa cium dia~

redNing said...

kawen je la bro

aRien de GreaT said...

pehh...bestnyer...nk curik

~0~ said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠
biarkan ia terus misteri...ekekek

sI tEDI
amboi.....

imam
tue tandanya aku manusia beb...hahhaha

.:fifi:.
ye...utk kamu...hahhaha

LORD ZARA 札拉
da sah esok aku buat...dun wurry...

redNing
akan kahwin...hahahha

aRien de GreaT
silakan curik...

PSP: Ni entri recycle....

sharamli said...

untuk aku ke?

xiiinam said...

meh...duduk dekat kuu...




:)

Mimie.Candy Cane said...

hurmmm...kan sweet klo ade org tujukan kata2 tu untuk aku...


berangan jap

BuLaN iTu aKu said...

wahh terharu..
terima kasih sebab ko sudi karangkan
puisi yang begitu indah ni buat aku....(perasan)

eJay said...

owhh..
sweetnye..
=)

Mak Su said...

sayang tapi menyakiti....?

oh tidak..... oh, jangan, jangan

Azrai Ahmad Zamri said...

"Kamu aku"
huhu..nicE

mukasurat17 said...

terima kasih untuk aku.
wah! *perasan2*

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kalo la si dia mengerti mcm ni....

lizz said...

kalau nak buat2 macam kamu tu aku boleh ke?wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...