Tuesday, December 8, 2009

Peragut

Isteri diragut, suami maut

Aku baca berita dalam metro seperti tajuk diatas. Aku rasa golongan peragut ni xpatut digelar peragut tapi boleh la di panggil pembunuh. Celaka.. Suka ati je amik harta orang dan nyawa orang.

Aku sarankan hukuman lebih teruk dikenakan pada mereka nie. Kasi hukum mati pun bagus gak. Kalo nak penjara nak kena bagi makan lagi kan. Susah jugak tue...

Takziah pada mangsa tesebut dan mangsa kemalangan di KB Mall.

23 Pandangan Kekawan:

pisey said...

gua pun cukup tak minat geng2 ragut2 then ada kematian ni.cam ntah apa2 buat keje,ngaku peragut.padahal pembunuh.cakap jela nak bunuh senang cerita,ni tak.cover.ragut dulu.hampeh tol.

kbmall itu;
ngeri.

:(

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

takziah gak~
dunia sekarang makin kejam~

onniey84 said...

Al-fatihah buat mangsa..
peragut mmg ler cam celakai...
biar jer lempar perkataan tk elok..meyusahkan org..kenapa la bole jd jahat sgt ni.....

+betterSINGLE+ said...

silap ari bulan ragut family seniri ha br tau..

Boneka tak sakit said...

peragut memang takde belas kasihan bodoh je masing2 badan kuattak nak kerja.. nak juga raugut! bodoh tau!!

cHeRyNa PiReS said...

susah nak cakap pasal peragut.
hati kering..sudah takde otak.
setiap kali org kena ragut, hati nieh sakit.

teringat kisah sendiri diragut.

mesti org dah taknak dtg malaysia lagi lepas nieh...

Mak Su said...

dorang langsung tak takut, tak takut Tuhan ler tu...

she-G said...

kat tempat tu la...keta ku ekciden dengan cina..he hit n run..huhuhuhu
p/s : diorang tak pernah terpiki ke pasal nyawa org lau nak wat jahat tu?nak ragut..ragut dah la..ni sampai membunuh..hmmm

aRien de GreaT said...

hmm...ssh la nk sedarkan org....bg hukuman rejam siat2..mati pun org xheran lah...hmm..ssh2

Rowena Chasez said...

huhhh!!
kejam & bodoh sgt peragut 2!!

Jard The Great said...

huhu.. makin berani ar org skang.. kita pon kena berani gak.... kena berani bawa senjata....

rEd said...

laksanakn hudud...

told la hejauw said...

wooo....peragut la ni mmg dasat..

Webmaster@Echam said...

Buat je hukuman gantung sampai mati kat khalayak ramai. Mesti ramai yang serik nak buat jenayah...

Lifesaver said...

Ya Allah. lindungi lah aku dari kejadian seperti ini. Amin

imHepPie said...

cilakak tol..sula je smpai mati huu

Zaki said...

sokong hukum hudud

Mimie.Candy Cane said...

aku setuju.makin lame makin menjadi2 kes ragut ni.dorang dorang dh makin berani.

elok hukum gantung smpai mati je..

Koyuki said...

kasi pancung!!!

LORD ZARA 札拉 said...

aku cadangkan bunuh je org2 camtu~

~0~ said...

pisey
btol tue beb...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠
btol dunia makin kejam...ayu kasi vodoo skit peragut2 niee...

onniey84
Al Fatihah...

+betterSINGLE+
tue la..mungkin mereka xpikir ke tahap tue..

Boneka tak sakit
dasar bodoh sombang dan pemalas

cHeRyNa PiReS
Penah kena ke??teruk ke cik??

Mak Su
tue la pasal maksu..

she-G
Memang manusia da makin kejam..

aRien de GreaT
Kasi tembak ngan senapang gajah ok x??

Rowena Chasez
btol tue cik..

Jard The Great
Kena lengkapkan diri ngan ilmu pertahanan diri...ilmu kebal ok gak kan jard???

rEd
tue yang terbaik...

told la hejauw
aah..

Webmaster@Echam
baguih gak bang...pastu kasi live kat tv n astro...

Lifesaver
Amin..moga kita semua dilindungi...Amin

imHepPie
kasi mati je kan senang..

Zaki
Saya sokong bang..Hukum hudud hukum Allah memang tue yang terbaik..

Mimie.Candy Cane
Senang skit dari trus dok nyusahkan orang..

Koyuki
potong semua..

LORD ZARA 札拉
tue la...kasi bunuh je senang org cengitu

sI tEDI said...

Al-Fatihah untuk mangsa..

sI tEDI said...

Al-Fatihah untuk mangsa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...