Thursday, December 24, 2009

Aku Gian

Aku gian teramat. Sumpah aku xisap dadah. Aku xisap rokok. Isap gula-gula, aku isap. Menda lain korang jangan tanya??Ok...Paham.

Aku jugak tengah sangap. Bukan sangap popuan. Ok....

Tangan aku terketar-ketar, hati aku berdebar-debar. Aku teramat gelisah. Camne nie??

Perlu ke aku delete blog nie?? Tutup trus??

Baru sehari aku xjenguk masuk. Itu yang aku rasa. Siot btol.

Aku da gian berblog. Aku jugak gian nak komen blog korang. X buat menda nie aku rasa kosong. Siot btol la. Senak jiwa raga aku.

Maafkan aku. Aku masih xmampu hilangkan ketagih pada -Biar Kejam Jangan Keji- dan pada blog korang.

19 Pandangan Kekawan:

BajuKurung said...

pdn la blog gua ade ke tanda ~0~.. hahaha.. sile2.. gua alu2kan lu kat blog gua..

HEMY said...

benci ar nk men tutup2 ni..tak laki ar..rak kejam arrrr

.:fifi:. said...

oit2
ape nie
lekla..
jalan jela...
haiya

hahaha kau gian
padanmukakau!

Jard The Great said...

ahahaha....

aku pon gian nk komen blog kamu nehh.... bila nk jumpa neh?

~0~ said...

BajuKurung
Tima kasih...

HEMY
aku tutup ngan selimut je pasni blog aku...

.:fifi:.
tue la pasal...aku gian..siot btol

Jard The Great
Ko ckp je bila jard...

Kejora =) said...

hohohohohoho...
dahsyat sungguh penangan blog nih..
kena carik ubat nih..hahhaa

redNing said...

xyah ler delete..biarkn je..aku pon xdelete blog dulu...tpi xkisahlah ko kt blog mana pon aku tetap polow ko..

imam said...

terus kan berblogging untuk mengisis masa lapang..boleh kongsi buah fikiran...

Koyuki said...

gian kan?
susah nak delete sebab da terlalu sayang

lizz said...

macam tu aku rase bile terpakse tahan gian kalau tak dpt menulis.hahaha. boleh meroyan 1 badan.wakaka

tak payah tutup blog itu!!!

Mak Su said...

penyakit tu berjangkit tak...rasanya maksu pun kena ha...

naz ilyn said...

salam...iye-iye jer ingatkan nak tambah cawangan tadi...hehehe

Yunus Badawi said...

kira ko dah tahap penagih tegar hehehe

Uruchimaru @ kf said...

hye frenz ..! wuzzup !

i will come back !

melatidaisy said...

salam alaik..

buat bro.fly, jgn la di delete blog ni..x syg ke?? bkn ke blog ni tmpat utk meluahkn segalanya :)

lg pun sy suke singgah sini..(^_^)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

bagus!! teruskan gian! =)

MuHaMMaD86 said...

ala,blog ni dh glamer...dh pnat2 kita bina xkan begitu mudah utk meruntuhkanya

xkan disebabkan entry yg salah 2...sabar2,sy dlu pnh buat salah gak dlm posting smp org tgur...mmg give up dh tp mgngkn rmai g yg still mai mmbaca blog sy...sy trskn

jgn ttup en zaidy...

cikmemy said...

~0~ dimana2..huhu
jgn tutup lor..kurg bahan bacaan aku kang...

Lifesaver said...

sian..ko blog addict rupanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...