Thursday, December 17, 2009

Hijrah


Salam Maal Hijrah 1431
buat Semua kekawan bloggers.

Semoga hari ini lebih baik dari semalam
dan esok lebih baik dari hari ini.

Sempena Hijrah 1431
Bersamalah kita berhijrah kearah yang lebih baik.
Semoga kita sentiasa di berkati-Nya dan mendapat rahmat-Nya.


PSP : Mintak tolong rerakan blogger dan pembaca mendoakan agar Pn. Samsiah (bakal mertua aku) cepat sihat. Sakit jantung beliau sedang menyerang dari Raya Haji sampai skang. Mintak tolong kekawan sekalian

PSP2 : Sama lah kita menyedekahkan Al-Fatihah buat bapa kepada En. Bokhari (x-KT) yang telah kembali ke Rahmatullah. Semoga allahyarham ditempatkan di kalangan yang beriman.

27 Pandangan Kekawan:

cikmemy said...

salam maal hijrah~
semoga ibumertua ko cepat sembuh..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

salam maal hijrah....

semoga Pn. Samsiah cepat sembuh...

*amin

sharamli said...

aminn

salam maal hijrah..

insyaallah puan samsiah cpt sembuh..

al-fatihah

Yunus Badawi said...

Salam maal hijrah.

aku doakan bakal ibu mertua ko cepat sembuh. Aku rasa kalau dia tahu bakal menantu dia mcm ni punya baik, terus baik sakit dia tu hehehe

BajuKurung said...

slmt tahun baru.. smoga lu berhijrah kearah yg lbih baik & mencari keiman yg tguh.. (cm xcaye gua bg wish cm nie..)

Jard The Great said...

al-fatihah buat yg tiada (baru bc dari blog joe... ibu kpd kawan die pon baru kembali ke rahmatullah)..

dan moga ibu si dia sihat..

selamat menyambut 1431H

jane said...

waa..tak menahan...
ibu mertua..

pepun, aku doakn beliau cpt sembuh yer
tabhakn hati bykkn berdoa untukknya

slm maal hjrah

sI tEDI said...

salam maal hijrah

semoga makcik bakal emak mertua sihat
Al0Fatihah untukyg telah pergi

redNing said...

salam maal hijrah 1431...moga bakal ibu mentua ko cpt sembuh

Koyuki said...

salam awal muharram
semoga puan samsiah sembuh cepat
insyaALLAH

HEMY said...

aku hanya berdoa semoga dia sihat..allah tahu kan pada siapa pastinya doa aku

~@k1 is @utuMn!~ said...

semoga bakal mak mentua kmu cepat sembuh.. amin..
salam tahun baru maal hijrah!
jalan2 malam hari ke blog kmu

Solehah said...

insyaAlah..doakan yang terbaik juga untuk adik..n semoga ibu mertua cepat sembuh..

aRien de GreaT said...

insyaAllah...
bt bakal IBU MERTUA...diulang..IBU MERTUA...
semoga cepat sembuh...

dan pda yg pergi..sedekahkan al-fatihah...

Kuwe said...

salam maal hijrah.

moga ibu mertua cepat sembuh.

Al fatihah.

miya said...

salam maal hijrah...=)

'AQILAH said...

semoga cepat sembuh..hari ni dah dengar 2 orang meninggal

Pok Li said...

Salam Hijrah. Semoga segala kepayahan dan kesusahan diganti dengan kemudahan dan kesenangan. Semoga yang sakit disembuhkan. Yang gundah gulana, terhibur dan ceria hidupnya. Al Fatihah juga buat yang telah dijemput Ilahi. Didoakan mereka tersebut itu tergolong dalam golongan ahli syurga. Amin

melatidaisy said...

salam ma'al hijrah..

sy doakan smoga bakal ibu mertua bro dlm rahmat Ilahi..amin..

YobSumo said...

Al-Fatihah kepada yang telah pergi dan semoga sihat cepat2 kepada mereka yang tidak berada dalam kondisi yang baik.


salam maal hijrah buat kamu.

hans said...

salam maal hijrah dan selamat berazam
moga Pn Samsiah lekas2 sembuh
amin

acap said...

selamat tahun baru hijrah..

Firol said...

salam muharram...

Dak Wan said...

Salam, Terima Kasih atas doa mu. Al Fatihah utk arwah & semoga bakal IM mu cepat sembuh. Amin. Ada sebarang berita baru mengenai IM mu?

tasekM said...

salam maal hijrah

moga bakal ibu mer cepat sihat

alfatihah

Qaseh said...

eh..kejap je dah ade ganti mertua?...
hehhe
semoga Bakal mertua cept smbuh....
dan Alfatihah buat ayah teman Di...semoga rohnya dicucuri rahmat..InsyaAllah....

Rowena Chasez said...

salam maal hijrah..
=)

smoga mak mertua ko cpat smbuh..
Aminn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...