Thursday, April 22, 2010

Tired n Weird

Dok tunggu...Dan tunggu...Dan tunggu wat aku rasa penat dan pelik...

Itu yang aku rasa skang nie. Bos baru aku sampai skang xbagi lagi offer letter aku. Huh..Kawan-kawan juga. Keje tetap keje.

Minggu depan dia nak aku mula keje dengan dia. Tapi yang susah nya offer letter xdapat lagi. Susah sungguh. Dok tunggu-tunggu wat aku rasa penat dan pelik.

Selagi xdapat offer letter slagi tu aku xkan brenti tue stail aku. Kecuali aku nekad. Tapi skang aku xleh nekad.






PSP: Jom makan.




20 Pandangan Kekawan:

nasikputeh said...

nak tukar keje?
folo up la.
(ingat bloging je ke main folo2.ekeke)
email ke.. call ke..
die lupe kot.



jom makan. nasik semangkuk dah sampai.

pB said...

jom ...

makannnnn

Nazz@Purple said...

Botoi..ko kene follow up blik..biasa la..kalo xgegar..memang lmbt dorang..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

berrrk....

alhamdulillah...

dah kenyang

citahrudin said...

nekad mmg memerlukan perut yg kenyang

Jard The Great said...

masih solat jumaat kat masjid angkasapuri ke? ehehehe

she-G said...

beter tunggu surat dulu...
yup..pollw up..kot die terlupa..
cuaca panas2 ni mudah lupa
lupa diri pun same..hehehe

peja said...

ha ah,follow up..

mudah2an,buleh la deh

aRien de GreaT said...

jom...

arfahadnan said...

hidangan makan tengahari :
nasik goreng cina..

jom makan..

hans said...

ko tukar kerja ker apa?

redNing said...

esok je lah makan...byk kejer nk buat nih

¶A.K.I¶ said...

mmg laa... ap2 pon nk pegi kne dpt offer letter dl.. so nk xnk ko kne wait n wait... until offer letter smpai kt tgn ko

maiyah said...

penting gak offer letter tuh

Farid Fernandez said...

balik umah tido


terbaik!!!

puding roti said...

eksaitednye bl dpt keja bes. wee

selamat maju jaya. semoga bes

miNt said...

ak nk komen.

tapi ak tatau nk komen apa.

oh.dah komen pon.

hai selamat berkenalan.

;DD

Mak Su said...

tunggu dapat offer letter official, utk tujuan keselamatan

Katak Ijau said...

soo...sampai skang dh dpt blum....
jgn memalu..folo up jek...
well...slamats okey

|arieza| said...

huhuh bhya tu klu offer letter tak de.. huhuhu takut kang kwn telan kwn, cmne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...