Thursday, April 29, 2010

Terbiar

Salam...

Blog ni mungkin akan terbiar lepas ni. Aku pun xpasti brape lama aku akan biarkan dia. Sehari, Seminggu, Sebulan atau...........Memang aku xtau.

Aku ucapkan terima kasih kepada kekawan yang sudi mengjengah ke blog buruk dan cokia nie. Korang suma memang best. Thanks.

Maaf kalo ada sepanjang aku menaip ni ada menyinggung perasaan korang. Mintak maaf bebanyak.




PSP: Kemudahan internet aku sampai esok sahaja. Minggu depan aku mula kerja tempat baru dengan tiada kemudahan internet. Sekian

19 Pandangan Kekawan:

Frodo Baggins said...

huehuehueheuheu ...
sangap arr kitaorg rindu lu nti.
cesss ~ all d best


>>___<<

CAHAYA said...

aku merindui mu. ding dong! haha. takpe, perubahan utk kebaikan kan? aku doakan ko okay kat sana.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bro dapat kerja baru?

tahniah...

ingatkan nk cuti kawen nanti..

hak3...

rindu plak kat bro nti...

hukhuk

Melatidaisy said...
This comment has been removed by the author.
Melatidaisy said...

good luck bro jedi..kamu antara blogger terawal yg sy kenal dalam dunia blog ni..n antara follower sy yg terawal..tq!!
semoga sukses sentiasa bersamamu =)

said...

ko nak pi mana plak ni JEDI?

nak pi bertapa mcm aku dulu ka sampai 3 bulan?

hehheheh....aper2 pun...kawan2 tetap ingat kat ko....

hehhehehe TAKE CARE...

qishie said...

lol~ingat sapa dia jedi tadi..huhu

'AQILAH said...

huhuhu. akan rindu entri entri dari sini.

Shukri Mohd Ali said...

ya, kemudahan memaksa kita untuk berpisah. namun rindu itu indah. hakhakhak =D

hanie said...

1st gaji..beli brodben. plisssss..
*cukup menggoda x ayat aku*

TokNabe said...

Selamat perpindah.. tak apa, slow2 cari alternativ lain.

amirah said...

hijrah itu pengorbanan..heh

farwalis said...

aku sanggup share broadband dengan kau.

mari!

Yunus Badawi said...

Lepas ni kalau ko tak dapat online, kita sms ajelah.

All the best at your new work place.

khairolghani said...

pulak dah..tak pela..kerja la rajin2 kat tempat baru tu

¶A.K.I¶ said...

alaaa..
pasni spe ak nk kco kat YM!!
ermm...
gudluck beb!!
do your bess!!
ngee~

hepi ko ea da dpt surat tawaran!!

|.a.r.i.e.z.a.| said...

jgn rindu kt aku. hihihihi

al-lavendari said...

biar sekali sekala, jangan langsung tak ada !

Rowena Zainuddin said...

keje kat tempat baru ye..
semoga berjaya..(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...