Thursday, April 15, 2010

Mencari Cinta Guna Minyak Pengasih

Berita Harian

Bila baca artikel ni pasal ada lelaki yang sanggup membayar RM450 untuk membeli sebotol minyak pengasih untuk mendapatkan gadis idaman. Owh.....Celaka sungguh. Kenapa mesti menjual iman untuk cinta keji??

Sanggup melakukan perbuatan syirik seperti ini??? Mempercayai minyak sebegitu lagi dari Allah yang maha kuasa.

Bukan saje lelaki sanggup berbuat begini. Perempuan juga begitu. Ada yang berjumpe bomoh sana sini bagi menawan lelaki. Ada yang sanggup memasang susuk. Ada juga yang sanggup membela Pelesit. Hanya untuk memiliki kecantikan dan cinta. What the hell????

Aku bebtol xpaham manusia zaman skang. Makin maju dunia makin ramai yang sanggup melakukan pekara pelik-pelik untuk meraih cinta. Sanggup berajakan setan dan nafsu. Apa lah.

Jodoh...Memang sudah ditentukan. Setiap manusia dijadikan adalah berpasangan. Cuma kita saja tidak pernah tahu siapa jodoh kita. Dan bila akan bertemu jodoh kita. Bersabarlah.



Bagi aku hanya berdoa moga kita mendapat pasangan yang baik.






19 Pandangan Kekawan:

HEMY said...

tapi incit sifar, bagi aku dan apa yg aku blajar serta dari penglaman..jodoh itu juga usaha...kalau dok diam je mmg idak le..tmbh plak kalau laki...kena ada usaha

mak pilihkn juga satu usaha...=]. tp kan, sbb pmpuan skang la kan yg menonjol2 kan cantik..nk dipikat tak tentu dpt..guna la pengasih

amirah said...

amin

CAHAYA said...

ari tu aku baca majalah, ada tok guru ni jual jus pelembut hati. itu pun boleh buat perniagaan. pelik!

Kapten said...

bro... aku ler peniaga minyak pengasih tu

Sesumpah said...

wooow masih ada yah?


;0

she-G said...

kat kg ade y buat myk ni..dulu la time kecik2 dulu..tp die takkan buat sesuka ati..die dah letak kat situ syarat cam untuk membaikan hubungan suami isteri ke ape..lau niat songsang myk tu tak jadi..
tp pakcik tu dah tak de..dah meninggal dunia...

hmm...org jaman skrg ni..tak yakin pada diri sgt dah kot..dah seme nak kira mudah

Solehah said...

tu la pasal..maju menda tah kalau mcm ni..

h a n i e said...

makin moden..otak makin kuno..

Dilala said...

minyak pengasih ni berkesan ke?

redNing said...

bukan anak jantan la guna ubat pengasih

farwalis said...

pelik pelik..

kan dah ada maybelline dengan kopi kapal api.

kenapa nak pakai lagi benda2 camni ek.....

'AQILAH said...

entah bilo bomoh2 ni hilang.

citahrudin said...

kalu sebut hantu, x pulak puak2 ni percaya..karutlh, kunolh..

bab bomoh..percaya plk..

StingRay said...

orang tak hensem je buat menda-menda bodoh camtu...


senang cerita..spesis loser dan dayus la.penakut.


hahahaha...

hans said...

susah kan diorang nih
dah orang tak suka guna minyak pengasih
xrasa sia2 ker
memang la dapat memiliki orang tu
tapi badan jer lah
hati tak pun

cikmemy said...

daripada duk berabis duit kat bomoh yg bkn terjamin pon berkesan, baik aku pi makan sedap2 byk2...

* people who using this method said that they just too love..but for me they just too love to see the people they love, suffer!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sabar menanti jodoh gua...

=P

::FAIZ FARISH:: said...

tak perlu rasanya pakai... hm

Nerzhul said...

Alhamdulillah bertemu jodohnya (lagu nasyid)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...