Thursday, April 22, 2010

Gila ke ape??

Baca

Aku bebtol xpaham la manusia skang nie. Nak glamour, nak popular ngaku terima pembantu dari Allah swt dan Rasullullah saw. Budget bleh glamour cam WALI Band la tue.


Aku bebtol xpaham. Haji Kahar dan Ayah Pin pun xsetel lagi timbul plak hal cam nie.


Adoi pakcik...Bebawak la bertaubat. Xabes-abes nak sesatkan orang. Bengong sungguh.









12 Pandangan Kekawan:

told la hejauw said...

yg lagi heran tue..pengikut2 beliau org bijak pandai..lagi haru!!

Mak Su said...

0 tukar nama?

|arieza| said...

mcm manusia huhuh.. takutnye dh hujung2 dunia ni..

redNing said...

~0~ dh brtukar kpd jedi...ok

ermm dunia akhir zaman

Solehah said...

tuh la tu..dah jelas..kita dah tunggang lanaggang, kucar kacir..

Afzainizam said...

Manusia itu gila.... kalau syaitan pun tak kata cam tu...

isssshh insaf Allah jua maha pengampun...

moga orang itu mendapat hidayah Allah segera....

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

dasyat kan org macam tu..tiket free g neraka..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

dasyat kan org macam tu..tiket free g neraka..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

dasyat kan org macam tu..tiket free g neraka..

Wan Perlis said...

aku rasa nak pijak orang camtu

E.d.Y said...

wah..tukar nama....ada gak org panggil saya dgn nama ni..huhu...

org macam ni mmg kene pancung je...sengal..yg follow pun sengal..

¶A.K.I¶ said...

bila ak bce psl hal 2... ak hny bley mengucap pnjg agr ak tak terjebak... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...