Wednesday, April 7, 2010

Klinik 1Malaysia

Kemudahan rakyat. Ye terima kasih.

Tapi.........Pape je la kan.

Ade jugak baiknya kalo duit untuk sewa klinik ni di buat menda lain yang lagi perlu. Yang bleh memberi lebih manafaat pada rakyat.

Cam leh up kan skit lagi budget untuk sekolah-sekolah, kesian bebudak sekolah jadi mangsa.

13 Pandangan Kekawan:

citahrudin said...

haha..aku awal2 dulu mmg dh gelak dgn klinik nih..

¶A.K.I¶ said...

zedii.... ohh zedi........

TokNabe said...

Klinik kerajaan dah ada kan?

Mak Su said...

tak paham..... sama mcm klinik kerajaan yang biasa tu, kan... ?

she-G said...

agak sukung dgn kenyataan ande
(takut2..)
menaikkan populariti..tp hakiki..
owh...(bertambah takut)

tak nak kata lebih
sebab blog badan binase..owh

nasikputeh said...

hahaha..

'APE-APE JE LAH' kan..

Vee Violet ~vLockheart~ said...

ape bezanya klinik ni dgn klinik yg da ade tue eh?

Eye_nee said...

Baper byk punya klinik daaa..buat bender lain yg lebih faedah la...

maiyah said...

klinik kerajaan ke.. kalo utk kemudahan penduduk setempat supaya senang x yah gi jejauh x pelah tp kalo wat perhiasan jek baik x yah

hans said...

biar jer lah ada klinik pun
haih
benda bukan susah pun
nasib ada
mudahkan khidmat orang yg susah nak pergi jauh
syukur jer lah

faiz said...

apa sgt bezanya dgn klinik yg ada kan...

Zaki said...

bezanya klinik 1 malaysia ni idea PM, jadi semua org kena sokong atau tepuk tangan X 10000.

Teacher Yatee said...

em...otw sy nk g skola ada sbijik klinik ni. kiranya pnduduk umh pjg sngla nk g sbb klinik ni letaknya kt pekan tdekat dgn pedalaman. lgpun sng klu ada anak murid yg sakit leh bwk trus. kira bsyukurla dgn kemudahan ni...

*sy mengajar kt pedalaman.so byk bgus wo ini klinik utk org2 umh pjg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...