Thursday, April 22, 2010

Sebelum Dan Selepas

SEBELUM
Sembang bagai nak gila. Pujuk rayu semuanya sempurna. Semua dia boleh buat. Janji itu janji ini. Pung pang pung pang.....

Sana, sini, situ dan sinun naik bangunan baru.

Itu, ini, inun dan inul yang lama akan diganti baru.

Dia, kau, kamu, mereka dan beliau semua akan dapat yang terbaik. Semua dapat manafaat. Semua terbela. Ada bantuan itu ini.

Sawah, bendang, lumpur, becak, ladang, semua dia masuk. Siap tolong tuai padi, toreh getah ape bagai.



SELEPAS
Pegi pejabat kosong. Call xjawab. Batang idung lagi la jangan harap mau tengok apatah lagi bau kentut beliau.


Sekian.........



PSP: Malas nak cakap dah.

28 Pandangan Kekawan:

citahrudin said...

ko mmg tak buleh dibawak kempen...

hahaha..

tu psl aku offer ko jadik kamen rider

~0~ said...

citahrudin
aku terima offer ko tp part time la...boleh????wakkakaka

Mr PenyuBiru said...

biasalah tu..nak hidup. hehe

Vee Violet ~vLockheart~ said...

errrr... tak faham lah...
=|

deus X machina said...

politik itu keji..heh

nasikputeh said...

hmm..
menanam tebu ditepi bibir.
jom org kampung kita p tanam dia kat kebun tebu.

Yunus Badawi said...

Org mcm ni patut tak diletupkan aje?

citahrudin said...

deus - politik itu x keji lah gendut!!

h a n i e said...

politik tak keji..org yg terlibat tu yg menjadikan ia nampak keji..

nursarah said...

janji manismu si keji..

¶A.K.I¶ said...

hah.... bese laa.. da nme kempen... mst pandai pung pang pung pang~

Mak Su said...

janji palesu?

HEMY said...

mmg lumrah la kot cmtu..apa ke dem nyeee

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

hahah :))
lwkje

melatidaisy said...

adoi..sebelum da selepas..asalkan menang..

GhOsToNe said...

politik..
biaselew kotoq!

.:fifi:. said...

hahahahahhaaaa.
kasihan anda

redNing said...

klu ada by election mintak apa jer semua dpt..hahaa cam kt hulu s'gor skrng nih

she-G said...

err..politik cam perang...
takkan ade org y betul dan salah..
tibai jee...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

politik?

malas nak amik port...

sebab tu result exm utk sains politik xmembanggakan...

hahaha...

E.d.Y said...

biasa la..politik mmg kotor

wong ah ian said...

jom kempen buang darah..

~0~ said...

wong ah ian
Buang darah xpe...jangan kempen buang dara sudah...haah

~0~ said...

Yunus Badawi
memang boleh letup je YB...pakai C4...hahhaha

farwalis said...

hahah. ingat ko nak nyanyi lagu senario tu

Che' Pit said...

lain kali kalau ada jodoh terserempak, pukul je.. pastu bakar, hehe

sharamli said...

xyah cakap..taip je..heee

|arieza| said...

oooo in kes janji si tin kosong ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...