Saturday, April 17, 2010

Penjimatan

Sesapa yang bela kucing tue yang nak melakukan penjimatan kos pembelaan kucing sila wat seperti gambar di bawah. Memang makanan kucing korang xkan abes dan kucing tue kompom akan mati.



17 Pandangan Kekawan:

told la hejauw said...

hahaha..terbaek lah...

ahchOng's said...

gila kejam!!!aku nk buat camni gak la kat membe umah aku..dia mkn kuat

TiKa LEh said...

kejan gak ar...baik xpyh bela kucing..hohooh

E.d.Y said...

ahaha...kesian kucing tu..

Judiene said...

hahaha
zalim giler tuan kucing neh
xsggp aku!

redNing said...

ermm

Rowena Chasez said...

ishhhh3..
cian kucing 2..
ade bpe ekor kucing kt umah??
ak ade 9 ekor kt umah..
rsenyer tpksa laa wat cmnie kt kucing2 ak kan..

arfahadnan said...

sian kucing tuh..
ini kes penderaan..

zalim!!

Cik Akma said...

walaupon aku takot kucing, aku kesian gak tgk kucing ni. hampehh gila cne nk hiduppp~

hans said...

hahahaha
kejam gila

nasikputeh said...

huhu...

sedeyla tgk...
aku sensitip btol bab2 kucen ni..

Aidi-Safuan said...

hahaa...nih bukan jimat nih. buat lagi membazir ada la. karang kena beli kucing baru plak. :p

mukasurat17 said...

hahhahahahhahahaaa

vidadarisakura said...

sottttt.haha

dude said...

pengkejaman ni...

Teacher Yatee said...

ish..ish..ish...penah tgk kepala kucing termasuk dlm bekas.mmg kesian la dia xdpt mkn.xtaula idup lg ke x..

|arieza| said...

aku call pihak jabatankuasa penderaan kucing2 sedunia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...