Thursday, January 7, 2010

Korang Cakap??



Ape pendapat korang??

28 Pandangan Kekawan:

Kancilbiru said...

rasa cam nak sekeh je kepala dia no..dan dan tu aku tak minat agnes nih!~~

Webmaster@Echam said...

Pendapat aku jangan nyanyi langsung lagu ni. Ingat nak suka-suka, tak pasal2 terpesong plak akidah. Nauzubillah....

she-G said...

hmmm..sane mmg gitu..cuma...maaf ni pndapat jer..kalo salah sila betulkan...

mmg ape2 pun dalam hati..yang penting hati..ade yang kata lau sebut tuhan pun lau kita mmg niat cuma tuhan kita...takkan lari..tp,bnda tu akan jadik konfius nnti plak untuk generasi kta nnti2.kalo gitu nak doa kira leh la guna ya jesus ke ape???nnti jadik lain...budak2 akan piki..owh..ALLAH ade di mana2...so ISLAM ke kritian ke ape same je...so,beter stick ALLAH god's for muslim only...ni pndapt jer..kam kena ISA lak...

p/s:nak sgt dgr pendapat org lain..bnda ni agak meresahkan..chewahhh..pjg lak komen

Yunus Badawi said...

kat negara mereka ini perkara biasa. Kawin berlain agama tu mereka tak kisah.

Koyuki said...

kalau tanya pasal lirik tu
Gua balas ni---->Jesus kau Jesus kau lah. Bukan ALLAH!!

kalau tanya pasal penyanyi yang gua tak kenal ni---> ini kucing siam ke parsi?

Frodo Baggins said...

pendapat aku ~
kat indon mmg camtu
tu yg ada kekeliruan
tapi aku tolak non muslim guna Allah
sekeras-kerasnya ..
impact nyer di masa depan
skank kita x nampak ~





agness ni cantixxx

>>_______<<

~@k1 is @utuMn!~ said...

sepak je perempuan ni ngn yg wat lirik lagu 2...
senang~ hhahahha

CAHAYA said...

kat indon memang macam tu. gereja pun diorang tulis "Allah mendengar doa kamu"

seKut taWar said...

baru smalam sembang ngan mmbe yg blaja kat russia sal isu kristian pakai nma Allah...mmbe aku ckp,muslim mesia takut sgt sal nie..tp x usaha utk mantapkan iman diri sdiri dan masyrakat...
tp yg bagusnye,bila diorg(org kristian) slalu dgr nma Allah,mudah-mudahan terbuka hati diorg utk peluk Islam.
pros n cons tetap ada(=.=)

Che' Pit said...

Gam lagu ni kat malaysia..
gam uhu, ke gam gajah ker..

~0~ said...

Kancilbiru
jom kita sekeh dia lelaju...

Webmaster@Echam
btol tue bang...leh terpesong akidah..

she-G
btol tue pendapat akak..

Yunus Badawi
btol tue YB...dan kita xnak menda sama jadi kat Malaysia

Frodo Baggins
aku sokong pendapat ko Frodo..
cantik...mmg aku xnafikan..wakakka

Koyuki
Yup...Allah hanya Satu..

Ni kucing kurap yuki..


~@k1 is @utuMn!~
ban dari dtg ke Malaysia lagi..

CAHAYA
tue yang ramai akidah terpesong

Che' Pit said...

Gam lagu ni kat malaysia..
gam uhu, ke gam gajah ker..

Lifesaver said...

mmg kena gam...

Uruchimaru @ kf said...
This comment has been removed by the author.
Uruchimaru @ kf said...

hurm ntahlah!

xper gua lastik nuff ko lagi berfaedah !

jane said...

waaaaaaaaaaa......
inilah akibatnya

tetibe nak emo lak

NiNa' said...

ermmm..
maybe budaya yg berbeza..
pemikiran yg berbeza

Kejora =) said...

woooo..
kena ban lagu cam nih...

BajuKurung said...

xtau nk komen pe.. kang gua rsau lg pjg dr komen she-G.. hikhik

Jard The Great said...

dlm Bible.. mmg diorg sebut Allah sbg tuhan diorg.. pastuh LORD sbg Jesus...

errrr...... Allah yg die sebut tu tuhan Kristian diorg.. bukan islam pny..

'AQILAH said...

masalah sekarang....sedang hot hot

she-G said...

cs...smpat lak BK

iLaSyakiLa said...

indon blek indon...
semak je kat mlysia..
huhuhuhuh...
x minat indon2..

Farhah Zaidah said...

emmm..klu islam lak sebut 'oh my god'? hehe....ari tuh lect ada gak bg pndpt dia fsl nih..

Vee Violet said...

Pernah kecoh pasal nie sebelum nie.
Baik mengelak dengar lagu ni sebab kalau terbiasa dgr, kita mungkin akan secara tak sengaja menyanyi and tanpa sedar ungkapkan ayat tue...

xiiinam said...

Anak ckLah yang darjah 4 pun tanya ckLah pasal enjin jet tu....?



Pening budak tu!

arnamee said...

Erm, kawin agama lain dgn agama lain berdose, mereka kat sne tak kisah pun, ini setakat lirik lagu. diorg memanglah,laknatullah.

semoga kita jaga iman kita, sayang ALLAH, buktikan dengan amalan:)

Solehah said...

kesian anak2 kita..kena lengkapkan dengan pengetahuan agama yg secukupnya kat dorg supaya x terkeliru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...