Monday, January 11, 2010

Dulu-dulu

Aku dulu-dulu di zaman memuda remaja hensem bergaya dahulu kala. Antara cite yang menjadi kegemaran aku pada zaman tue. Zaman 90-an.

Cite yang menjadi kegemaran aku dulu (mungkin jugak sampai skang)....ekekekekek


1. Satria Baja Hitam

Cite yang hebat bergaya dengan moto belalang tempur yang hebat. Moto yang siap boleh berkomunikasi ngan tuan dia lagi. Best kan...wakakkaka.


2. Polis Angkasa Gavan

Polis yang kuat dan sangat bergaya. Siap ada bela naga lagi beb. Dia xmain bela toyol-toyol, hantu raya atau pontianak.hahhahahahah


3. Cyber Cop

Polis cyber yang sangat hebat jugak. Ade lima orang sumanya. Yang aku ingat yang nama merah je, Jupiter namanya. hehehehhe......Polis ni sangat hebat pasal dia ada kad yang boleh cucuk kat memana je dan boleh keluarkan senjata. hahhahaha......
Cucuk kat mangkuk jamban pun leh kuar senapang beb. Kalah smart tag..hahahahah


4. Maskman

Yang aku ingat diorang nie ada meriam katak yang hebat..wakakakka


5. Flashman




6. Ultramen Ace

Ni cite ultramen yang memerlukan sepasang baru leh bertukar. Sebelum bertukar diorang akan melompat dan menjerit,
'Kitaro Minami, bergabung'
hahahah...





Cite drama Melayu yang hebat. Cite yang hebat bagi aku. Kalo siar lagi skang aku rasa aku akan tetap tengok.

Semutar Hitam.

Semutar Hitam cite memang feveret aku sampai bebila gak.



PSP: Sori aku membebel ntah ape-ape.


28 Pandangan Kekawan:

sharamli said...

siyes xpenah tgk sem0 cita2 ni...

main masak2 je tau...hak3

seKut taWar said...

gempak beb..pandai ko cari..sume citer tu aku penah tgk time kecik2...
kira aku membesar ngan citer2 ah..hehe rasa cam nak jadi kecik balik jep:D

amirah said...

aha semutar hitam..
tgok2...besla dulu

lea said...

zaman dulu, lea suke tgk
POWER RANGERS..
hehe

maiyah said...

x penah tgk :)

joegrimjow said...

ahaaa
satria baja hitam
kui pon tengok!!!

'AQILAH said...

tak pernah tengok pun, kecuali ultamen tuh heh

Koyuki said...

'kitaro minami bergabung'

kehkehkeh
klaka

TAraNtuLAH said...

tambah skit kalo ko minat la. Antaranya

Keris Hitam bersepur emas ( eman manan)


Bolasepak liga semi pro.

Ehwal Islam (mak ayah kita bukan kita)

Buletin Utama

Hari ini dalam sejarah.

khairolghani said...

cybercop best..boleh access senjata kat mana2..

~@k1 is @utuMn!~ said...

semutar itam??
hahahah.. ap mksd dia?
flashman 2 cm bes je klu ad cetenye skunk~ hehe..
owh3~ klik milo taw~!

Lifesaver said...

aku suka tomato..tomato..tomato man!hahaha

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aku suka gaban n atomen~
dulu aku sangggup monteng sekolah agama belah petang semata2 nak tgk citer ni~
asik kne sesah je ngan nenek aku~
wekekekeeee

she-G said...

owh...rindu jaman itu...

p/s:cite power ranger skrg tak besh..dah ade unsur gatal2 dah..huh..apekah sugus

redNing said...

gaban...otomen ace huhuh..besh2

nono said...

xpenah kenal pon citer2 nie bro...hehehe
meh layan citer gegurl plak..nak??

1.cinderella story
2.snow white
3.barbie mariposa
4.beauty n d beast..

hahahahahaha..jommmm!!!

ezzati said...

haha..samelaa..tgk gak sme ni

melatidaisy said...

sume x penah tgk..

bace buku je..hihi :)

Mak Su said...

wakakaak, kitaro minami! bergabung!

maksu cuma ingat kat ultraman hayata, flashman (tk suka sangat), cerita cina petang2 tu. masa kecik suka tgk smurf, transformer, he-man and she-ra :)

Yunus Badawi said...

Masa aku kecik dulu aku suka tengok Combat dan Giant Robot hehehe

Vee Violet said...

pernah tgk suria baja hitam n dengar lagu gaban...
=)

oranglidi said...

TOLONGLAAAAAA!!! APAAHAL LA LU MEMBANGKITKAN NOSTALGIA WA NI?????????????????????????????????????????????????????

MEMANG CITE2 TU BEEST!

oranglidi said...

tapi satu je, bukan ke nama HAKUTO DAN MINAMI?

mukasurat17 said...

dragon ball n sailormoon xde ker??? hahaha

~0~ said...

sharamli
masak2...ek...masak ape sha???hehehe

seKut taWar
aku curi kat utube je suma..hahaha
tue la...jadik bebudak gak best..

amirah
semutar hitam memang best...

lea
go go powerangers...hahahah

maiyah
hehehehe

joegrimjow
hahahah...best kan..kahkahkah...

'AQILAH
suke otomen jugak ek???

Koyuki
erk...Yuki jgn salah paham...hahahah

TAraNtuLAH
keris hitam bersepuh emas..btol..
bola zaman semi memang best...tp xreti tengok sgt lg time tue..
ehwal islam...zaman harun din, ismail kamus, tuan ibrahim tuan man, ust. badrul amin memang best sesangat...aku pun suke tengok..
buliten utama dan hari ini dlm sejarah aku xbape tengok..heheheh


khairolghani
ko ade kad access dia x??nak pinjam..hahaha

BajuKurung said...

gua x phm nape abg gua dlu marah gua tgk citer2 tu, tu citer peberet gua.. smpai skrg gua berdendam ngan abg gua sbb gua x tau kshnye.. huhu

~0~ said...

~@k1 is @utuMn!~
semutar hitam tue cite pendekar...hero yang sembunyikan wajah dalam semutar..cam ninja la..hehehe

Lifesaver
tomato man aku suke...tp xjumpe cari...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠
ekekekke.....ko smpai skang pun masih nakal...hahahha

she-G
btol tue...zaman da berlalu..

redNing
memang besh..ekekeke

nono
xnak la...x jantan nanti...hahahah...

ezzati
hahahahah...

melatidaisy
bagus cik melati...ulat buku...

Mak Su
hehehhe...
he-man memang best maksu...

Yunus Badawi
giant robot cam penah tengok gak je...

Vee Violet
ekekeke...kalo tgk balik memang pecah perut vee...kelakar jadinya..

oranglidi
aku memang suke bangkitkan nostalgia beb...hahah

oranglidi
salah ek...aku belasah je...hahahah

mukasurat17
layan gak...tp xsempat nak masuk dragonball...hahhaahah

puspa said...

hihihi...
suke sangat tgok cte cyber cop...
lagu die pon best tau..

sukenyerrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...