Friday, January 8, 2010

Layankan




Silverchair....antara band yang menjadi kegilaan aku masa zaman sekolah dan belajar dulu. Layankan

18 Pandangan Kekawan:

TARANTULAHuruHARArey said...

kira otai grunge ker ko nih? hehehe

~0~ said...

TARANTULAHuruHARArey
xde la...yg mana sedap di dengar aku layan je...wakakak

redNing said...

xminat plak siverchair nih..greenday ok jer

seKut taWar said...

siverchair-gratest view
best...

Lifesaver said...

aku suka kumpulan nasyid time sekolah dulu :P

aRien de GreaT said...

ish3..silverchair yg best pun ade org xminat..xptt btul org tuh..huhhu :P

BuLaN iTu aKu said...

lagu ni sedap juga..
tapi skung aku mula meninati lagu metal

~0~ said...

redNing
kawe layan je boh...

seKut taWar
mmg greatest view lagu pling best diorang...

Lifesaver
nasyid baik utk ibu mengandung...wakakka


aRien de GreaT
arien kata kat redning ke???ekekkeke

BuLaN iTu aKu
metal....Testament best...

BajuKurung said...

gua xleh layan la silverchair nie.. adesss

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aku pon layan gak dulu~
besh la tuk time tak kacau~
wekeekkeee

Mak Su said...

alahai... maksu tak tahu ler grup ni, tahu grup kembara jer.... ;)

cikmemy said...

kompem aku tak kenal band ni...huhu

dilot said...

aku layan ape ek..jap pk dulu......

aku layan je semua..asal sedap telinga aku ni dengar..=)

acap said...

xpnh dgr

sharamli said...

kecik2 dulu dgr lagu rakyat je..ha3

TokNabe said...

huhu...tak tau.

nikillas said...

eh.. tak pernah dengar pun lagu ni.. tapi silverchair pernah r dengar..

jane said...

0..

u take care ok
bye

mohon maaf ats sgalanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...