Saturday, October 10, 2009

Tinggi

Walaupun ketinggian aku agak tinggi, belajar pun pasal bangunan yang tinggi.

Merekabentuk bangunan yang tinggi yang lebih dari setingkat.

Sentiasa berangan untuk terbang tinggi di awan biru.

Bercita-cita tinggi dan penuh dengan daya imiginasi yang tinggi.

Tapi semuanya tidak menjamin aku dari takut pada ketinggian. Serius aku gayat bila berada di tempat tinggi. Walaupun penah panjat menara tranmission line.

Aku tetap takut pada ketinggian.

PSP: Aku benci mimpi jatuh bangunan tinggi. Penat............

21 Pandangan Kekawan:

imHepPie said...

penat tunggu dri atas nk jatuh bwh ke..hik3..

oranglidi said...

nasib bek akak sedara baru yang jatuh bangunan aritu x serius. Kuasa Tuhan..

Koyuki said...

brp tinggi??

tgk mana tinggi dgn kite..

haha~

oranglidi said...

oh, lupee.. wa polow n link blog ni.




sbab ada entri yang membuatkan wa rasa kita sama. bukan entri ni. entri laen.

The Reds said...

aku pon takut gak ngan tmpt tinggi..kalo kt kg panjat pokok jambu kira ok lg..tp pokok kelapa xberani

~0~ said...

imHepPie
ye xpenah sampai bawah..heheh

oranglidi
syukur...semua selamat

Koyuki
180cm amacam sape tinggi???ekekek

oranglidi
yeke...en3 mana ek??
papepun thanks...

The Reds
Sama la kita...aku panjat pokok kelapa ok lagi...

Koyuki said...

arrrr tingginye..

biar betul..

takut ah..ni jin ke hape ni..

The Hobbit Frodo said...

gayat dgn tempat tinggi?
Normall arr tuh ...
Jatuh bangunan Lidi?
dah ok kew? bahaya ...

Me?? suka tempat tinggi!



huhauhauhaua

~0~ said...

Koyuki
aku manusia la yuki...bukan jin la..hampeh btol...hahaha

btol la 180cm...

Frodo
wah...power la ko...

oranglidi said...

kat ospital kot. wa baca Kosmo! smalam

BuLaN iTu aKu said...

huhuhuhu kelakar laaa..
berapa banyak tinggi da

BuLaN iTu aKu said...

berapa banyak tinggi da..

IxoR@ said...

Ixora tinggi yg sederhana aje...

CAHAYA said...

walaupun aku x gayat. aku still penat bila mimpi jatuh bangunan.

Koyuki said...

bg la sikit tinggi tu..kite share nak??

hahaha..

kite pendek..

nk tinggi jgk..

:P

Pok Li said...

Pernah bekerja di tingkat 38. Sayup aje bila melihat kebawah.

BajuKurung said...

lu leh jd RELA.. jg kt tmpat yg rata je.. huhuhu

acap said...

dok tmpat tiggi bes.
tenang..
angin sepoi2.
cita2 ak nk dok puncak klcc sambil minum sirap.
tinggi ya cita2?

Firol said...

baca ayat kursi..hehehe

edoraemon said...

aku suka mimpi jatuh bgunan rasa mencabar.
hahahahaha

Pontianak Degil said...

Dulu masa aku tak takut tinggi, selalu mimpi jatuh dari bangunan tinggi.

Sekarang bile dah takut tinggi,tak mimpi2 dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...