Monday, October 5, 2009

Tag Kak Qaseh

Kak Qaseh

Peraturan:
Letakkan gambar sewaktu kecil anda. Adalah baik sekiranya anda m
enulis 20 perkara yang orang tidak tahu semasa kecil anda. Pada penghujung entry, anda harus memilih 5 orang untuk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sebab saya ingin tahu lebih lanjut tentang zaman comel anda dulu.

1. Penah kena hambat ngan angsa sampai nangis. Seb bek ma ada. Sayang ma

2. Kena kejar ngan abah bawa rotan sebab mandi baruh (tali air). Balik umah kena piap.

3. Kena rotan ngan abah sebab gi mandi laut ngan abang.

4. Nangis sebab kena tegur ngan abah masa ngaji Quran.

5. Dulu kekecik blaja kat Taski semua doa amalan ingat. Skang...huh hampeh.

6. Suka gi igat (tangkap) ikan karin (ikan laga) ngan ikan spila. Pastu letak dalam btol gelap dan tanam dalam tanah nak we bekeng...hahahah..tapi last semua mati. Jahatnya aku.

7. Dulu orang panggil aku adik. Sebab bongsu tapi skang da ade 3 orang adik. Title tu betahan sampai aku aku darjah 3 je.

8. Ada makcik-makcik (jejiran) cakap aku kurang ajar sebab dia melaung panggil nama aku dan aku melaung balik jawab kat dia. Kurang ajar ek camtu???

9. Ramai kata aku sombong sebab aku susah senyum. Skang pon...hurmm

10. Aku suka main ngan kambing bapak aku. Dan kena kejar ngan kambing jantan bapak aku sebab usik bini dia..hahahha

11. Suka lastik burung walaupun sekor pun aku lastik x kena.

12. Suka mancing ikan we (haruan) tapi xpenah aku dapat pun.

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Untuk no 13-20 saya da xtau nak tulis ape...sebab lupa..mintak maaf ye..terutama pada kak Qaseh.

Gambar xde sebab memang xde gambar masa kecik. heheheh..

Orang yang nak aku tag:
1) Kamu
2) Dia
3) Kau
4) Hang
5) Demo

Sekian terima kasih


5 Pandangan Kekawan:

Koyuki said...

kite pon susah senyum..

org kata sombong jgk..

SOMBONG ke?

=D

~0~ said...

Koyuki
jumpe dan kenal baru leh tau...xsombong pun

hahahah

Qaseh said...

akk pon susah senyumm...muka pon cm cm masam jerrk. ape nak kate...dah ini kejadian...kekkek

alah di..akk pon x sampai doploh...
di dah sudi buat tag dari akk kira dah ok...dapat gak tau cerita di masa tecit2.. :)

Qaseh said...

akk pon susah senyumm...muka pon cm cm masam jerrk. ape nak kate...dah ini kejadian...kekkek

alah di..akk pon x sampai doploh...
di dah sudi buat tag dari akk kira dah ok...dapat gak tau cerita di masa tecit2.. :)

~0~ said...

Qaseh
thanks kak...eheheh...
kecik2 memang nakal pun...ni seb baik jadi orang gak..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...