Friday, October 9, 2009

Antara Padang atau Bagan Pinang

Tajuk kat atas xde kena mengena pun kan apa yang aku nak cita pon. Wat ape aku nak campur pasal Padang dan Bagan Pinang.

Antara realiti yang pasti dan fantasi yang kabur nan kejauhan??

Mana satu harus ku pilih??

Realiti yang dekat untuk ku capai dan gapai dengan Fantasi yang belum pasti??

Membuat pilihan bukan lah sesuatu yang mudah. Kekadang aku merasakan diriku lebih di alam fantasi dari alam realiti. Ku slalu terlupa akan alam realiti ku, ku hanyut dalam fantasi.

Terima kasih wat semua kekawan yang terus memberi dorongan pada aku untuk terus kekal di sini.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Perlukah sebab dalam cinta??

Perlukah paksaan dalam cinta??

Adakah cinta itu adil??

PSP: Perlu ke sampai guna-guna untuk mendapatkan cinta?? menghancurkan hubungan orang lain??

12 Pandangan Kekawan:

jane_doe3328 said...

fuhhhh.....

sI tEDI said...

cinta biar penuh kejujuran

Koyuki said...

hidup ni giler

penuh gula

penuh garam

tapi pahit..

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

abcdeftyyhahh said...

salam.
aduh persoalan cinta amat rumit. kadang2 tuh.

imHepPie said...

jgn sampai guna guna2...da x pure chenta tuh huhu..

MuHaMMaD86 said...

0

cinta?

tnya hati

kerna cinta dtg dr hati...

tp

cinta d hati 2 prlu jgk dinilai baik n brknya

semuanya dtgn anda...bkn org lain...pk2kn

The Reds said...

tak rock la bro wat guna2

sharamli said...

guna2?
nanti nak anak p0n xkn guna guna2 jugak..memang xguna langsung...

ish..best jgk kn wat ayat guna perkataan GUNA ni...heee

p/s:pikir msk2..

BuLaN iTu aKu said...

tak patut nak guna2 kan ni..
sape yang buat macam tu memang seorang yang jahil

Afzainizam said...

sahttp://www.firestartingautomobil.blogspot.com/lam takzim buat kami dari aku...
bagi aku cinta itu buta, dan membutakan.. adekalanya buta yang terus meraba-raba mencari kebahagian yang tak pasti.. yang pasti perasaan ini terbit dari hati tiada paksaan dan ia datang dengan sendiri...

makna cinta begitu luas... bukan setakat kasih dan bukan setakat sayang tetapi gabungan antara keduanya kasih dan sayang...walau ape pun cinta perlukan pengorbanan..
saling menerima satu sama lain..

indahnya perasaan yang Allah ciptakan pada kita.. jika dengan jalan baik tapi klu dah gunakan Guna-Guna tu... puaskah kita dengan cinta palsu itu ?...kita ditipu oleh hawa nafsu ke jalan terkutuk..

thanks melawat blog entry aku ni ye...

arfahadnan said...

aperkedehal lak guna ubat guna2..

tak menyerlahkan kegentleman langsung..

~0~ said...

jane_doe3328
padam

si tedi
ye kak..btol tue

Koyuki
memang gile sgt...

abcdeftyyhahh
bikin pusing

imHepPie
mmg xpure camtu

MuHaMMaD86
thanks....cinta mmg mengelirukan

The Reds
tue la...xmetal langsung

sharamli
mmg xguna guna guna

BuLaN iTu aKu
memang xpatut pon

Afzainizam
sama-sama bro...thanks for advise

arfahadnan
memang xleh blah pakai guna2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...