Thursday, October 15, 2009

Gagal Lagi

Bulan 8 ari tue aku ada amik paper 4 SHO. Dan ari nie result dia kuar. Tengok je result aku hampa.

Aku gagal lagi kali nie walaupun kali kedua aku amik.

Skang nie aku cam da fed up. Aku rasa da malas nak ulang lagi paper tue.

Nak mencuba nasib lagi aku da lemah sesangat.

Dah...Fokus je pada kerjaya aku skang ada rezki aku cuba lagi len tahun.



Layan lagu nie lagi baik daari pikir menda da lepas..

Semangat kembali la kau..Jangan tewas...

17 Pandangan Kekawan:

Solehah said...

ada rezeki yang lebih baik untuk kamu..aku selalu fikir cmtu kalau aku gagal sesuatu..hasilnya aku tenang..

♥ayudeadwish♥ said...

maybe ade hikmat sumer tu... gjn cedey~~

sharamli said...

cuba lagik di lain waktu

Jard The Great said...

gagal skali.. dua kali.. tiga kali.. dn beberapa puluh kali skalipon tak bermaksud akan gagal selama-lamanya.. ehehe..

terus positif ye geng.. ;p

The Reds said...

xkn da fed up kot....
rezeki ko xsmpai lg la tue

Uruchimaru @ kf said...

ala mem jgn ler fed up..!!!

sI tEDI said...

yup!! cuba sehingga berjaya. sata cabaran

Koyuki said...

kamon2..

jgn kalah k..

cabar ni..cabar ni..

hehe~

Mak Su said...

peluang muncul dari pelbagai arah...tentu ada satu untuk 0

be strong ek

pB said...

mudo lagi , tok rugi kalu cubo lagi ....

bukae senae nok senae ...
tok gitu ?


nasihat orghe , no satu.
tapi diri sdiri ....
kuang kuang kuang

melatidaisy said...

dont' worry..cube lg ..
ur time will come:)

firman Allah:

boleh jd kamu mmbenci sesuatu, padahal ia amt amat baik untkmu, dan boleh jd pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amt buruk bagimu; Allah mengetahui sedangkn kamu tidak mengetahui.(Al Baqarah:216)

^_^

TheCOMOT said...

jangan mudah putus asa...
:))peace

Zaki said...

kali ketiga ni mesti lulus...

Webmaster@Echam said...

Weyyy.. jagn fedup ler. Teruskan usaha... JOm ngeteh...

LotsOfLove-Pearls said...

Cuba dan terus mencuba..
manatau, kali ke-3 akan berjaya..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

susah ke? bwk toyol x boleh mehhh??

Qaseh said...

x pe2..nanti cuba lagik yek..janganlah putus atas...
berehat sebentar bersama cit cat..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...