Monday, October 5, 2009

Serabut

Semalam aku cukup serabut, nak lelapkan mata pun susah. Last-last aku amik pil resdung, telan. Sebab aku tau dia leh wat aku tido.

Memacam yang bermain kat fikiran aku sekarang nie.

Mungkin juga kepala aku bersirat camni sebab aku sudah jauh terlajak.

Alhamdulillah. Syukur. Ari nie kepala aku sudah sedikit ringan. Masalah yang berselirat tue da sedikit meninggalkan aku.

Aku jua sudah membuat keputusan dan keputusan nya tetap jua sama. Menunggu pelangi indah itu muncul kembali.

Senyum.... Indahnya hidup.... Cuma aku terlupa menghargainya....

17 Pandangan Kekawan:

Solehah said...

pil resedung? kamu sakit apa? resedung ada kaitan dengan sakit kepala ka..eh, sorry2 kepoh..

~0~ said...

solehah
memang ada resdung pun...heheh..
tp smlm sebb xleh tido je..hahaha..
ok je

sharamli said...

nak tunggu pelangi?/

AbcdeFtyyhahh; said...

salam.

ya kadang2 kita alpa akan nikmat hidup..

The Hobbit Frodo said...

resdung?? whoaaaa ... x bahaya ke telan pil tuk sakit lain? huhuhu


Mmmmm, kadang2 kita akan mencari bila benda tu dah hilang. Gua pnh rasa and paham ...

imHepPie said...

pelangi sudah datang...lalala~~

Kejora Yg Malap said...

Berbaliklah pada yang Satu..

sI tEDI said...

jangan amalkan selalu.nanti ketagih..

~0~ said...

sharamli
pelangi indah..ade ke??

AbcdeFtyyhahh;
manusia slalu alpa

The Hobbit Frodo
thanks frodo..

imHepPie
ye cik pelangi...hehehee

Kejora Yg Malap
ye pada yang abadi

sI tEDI
xde la slalu...sy memang ade resdung yg kritikal tp xnampak dr luaran..

kay said...

pil resdung jadi pil tido ke?pergh..hebat..

~0~ said...

kay
memang aku bukan doktor...hahah

Mak Su said...

serabut? tenang-tenangkan...tengok awan tengok rumput beristighfar :)

lepas tu boleh belanja maksu makan cendol pulut...sedap tuuuu

Koyuki said...

tunggu pelangi chantek..tp tak ade pon..

yg ade ribut taufan kat luar tu..

=(

sampai bile nak tunggu?

penat..

+betterSINGLE+ said...

hurm apelah..

pB said...

ada kalanya hati kita tenang ,

ada kalanya hati kita bercelaru ...

namun yakinlah


bahagia tetap akan jadi milik kita..

Pekerja Kontrak said...

eloklah kau cari pelangi yang indah itu segera... sebab umur langsung tak tunggu kita... kalau ko dah jumpa kena plak ko kenal2 dulu dan mcm2 lagi... semua tu masa tu beb..


semoga pelangi yang indah itu dtang kepadamu...

hestyrezyuda said...

hurm... zaidi...

tak salah kalau kita mencari dia.. sebab kita di suruh untuk berusaha..

setelah kita penat berusaha.. dan kita mengecapinye... percayalah.. zaidi akan rasa kemanisan nya... dan keindahan nya.. kerana zaidi dah cuba sekeras dan semampu boleh unuk mencapainye...


moga zaidi bejaya hest doa kan... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...