Sunday, October 18, 2009

4

Si Biru
Si biru memang muka biru ari nie. Melawan tapi masih gagal. Nampaknya memang si biru juga xkebal. Tetap kalah. Skang da jatuh no. 2 belakang setan merah.
Chelsea 1-2 Aston Villa

Setan Merah
Setan Merah ari ni menang lagi. Berjaya jugak setan ni menewaskan si BW. Si setan merah berjaya dok no. 1 wat masa skang Beza 1 mata ngan si Biru.
Man Utd 2 - 1 Bolton

Burung Merah
Burung Merah ari nie memang lemah longlai. 2 kepak dia xde, cedera - Torres dan Gerard. Memang ari ni burung merah xleh nak terbang tinggi sebab terlanggar belon merah. Jatuh ke tanah burung merah. Kena ngap dengan Kucing Hitam.
Liverpool 0 - 1 Sunderland

Sang Meriam
Sang Meriam meletup 3 das ari nie. Sang Meriam kena tembak jugak sedas ari nie.
Arsenal 3 - 1 Birmingham



PSP : Aku da ngantuk....Selamat malam

5 Pandangan Kekawan:

BuLaN iTu aKu said...

mcam mana ni..
mcam bola
tak minat bola

Farhah Zaidah said...

eh..ingtkan ape td..
bola rupanya...

Koyuki said...

Kite bajet The Reds minggu ni masam muka

=D

TokNabe said...

Saluran sukan saya dah potong.. malas nak bayar astro yg naik sampai RM12 tu...huhu..giler.

hehe...bola tu bulat, susah nak ramal.

♥ayudeadwish♥ said...

gila bola~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...