Friday, November 13, 2009

Santau Dari Ayu

Aku da kena santau dek budak Ayu nie. Budak Ayu ni korang jangan main, dia takat tikam-tikam, cucuk-cucuk, bunuh-bunuh ni biasa da. Jadi aku takut melarat jadi baik aku buang santau nie dulu....Xgitu Puan Besar Ayu.


1. Bekas kekasih saya adalah..

Dia bukan kamu

2. Saya sedang mendengar...
Sad Sunday Blues - Butterfingers......Tapi ari nie ari jumaat...


3. Mungkin saya patut..
makan...


4. Saya suka...
tidoo...

5. Sahabat-sahabat saya...
Kamu serta mereka...


6. Saya tak paham...
kenapa kipas berpusing??


7. Saya kehilangan..
Buku 555....


8. Ramai yang berkata..
Aku comel...hahahahhahaha


9. Cinta itu adalah...
Cinta la...Cinta tue bukannya budu, bukan ikan bilis atau ultramen taro..


10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
Korek hidung....


12. Saya akan cuba...
membuat soalan percubaan SPM nie...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
hasil dari perkataan Lama (lama=veteren=tua) dan diimbuhkan dengan SE dan NYA....
SELAMANYA = SEVETERENNYA = SETUANYA....


14. Telefon bimbit saya..
Bukan telefon kamu...Paham..

15. Bile saya terjaga...
saya tido balik....


16. Saya paling meluat...
bila rasa nak meluat...


17. Pesta/parti adalah..
tempat orang ramai bersesak...


18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
ikan laga....


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
saat fikiran ku masih suci....hahhahah


20. Hari ini..
Jumaat


21. Malam ini saya akan..
tidoo cam biasa...


22. Esok pula saya akan..
tido lagi...


23. Saya betul2 inginkan..
kereta Hummer H1...bukan H1n1...ok..


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
xde cermin la kat bilik aku...


25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
tempat buang masa...


26. Makanan barat atau jepun..
dua-dua bukan dari Malaysia


27. Bilik yang terang atau gelap.
aku akan tido jugak...pedulik ape terang gelap...


28. Makanan segera adalah...
makanan yang tak sihat dan disukai...


29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
selamat jalan...

30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?
ye ke....lantak lah...


Ok la ye...Terima kasih kerana membuang masa membaca santau di atas.Puan besar Ayu cakap kena santau orang lain..

Jadi, aku santau semua yang baca entri nie...

18 Pandangan Kekawan:

Aku OranG Laut said...

tp yg no 19 tu best...

sI tEDI said...

ekekekekkeke.. lama dah TAG ni.. ada lagi ek? ekekekke

+betterSINGLE+ said...

kekekekeke..

hurm...
nk tnye..
knape anonymous ske wat kcu d blog sy????
huh keliru

melatidaisy said...

hehe..
x de la buang mase pon..
tegelak sy bace =)

sharamli said...

aik2..td sp tah kasi tips jg kesihatan..

JGN TIDO BYK...

~0~ said...

Aku OranG Laut
hahahah...tau xpe bro

si tedi
ade kak...hahah

+betterSINGLE+
xyah layan anonymous tue...diorang memang kacau je...cik bulan itu aku pun penah kena...cuba baca en3 cik bulan yang lama...

melatidaisy
hahahha..ye ek??

sharamli
aku janji x tido banyak ye daling...hahahaha

imHepPie said...

eh mana tau aku tgh korek idong neh...

naseb bek x baca entry neh

lea said...

xfaham kenapa kipas berpusing?
sebab dh tekan off, sebab tue die berpusing

BuLaN iTu aKu said...

saat fikiran ku masih suci??????

ima said...

terhibur gak baca kisah santau ni...hehehe

Mimie.Candy Cane said...

AKU SUKE YANG NO 13.HIHIHI..NICE BLOG.THANX FOLLLOW AKU.AI FOLLOW U BEK..(SAJE PAKAI HURUP BESAR,NAK KASI MENONJOL SIKIT DARI PENKOMEN2 LAIN) :P

TokNabe said...

Sy tak lut er... :)

Solehah said...

huih..nasib baik la aku x bc.

HEMY said...

ada plak soalan tak perasan no 11 takde..ahahaha

xiiinam said...

Errrr....ckLah tak baca YA...! Tak baca! Tak baca!



CKlAH TENGOK-TENGOK JE...JADI, TAK KENA SANTAULAH YA! HE..HE..

Lifesaver said...

aku mengelak dari kena santau!

Vee Violet said...

jawapan2 yang sgt best...
=D

Mak Su said...

nasib baik maksu tak baca n3 ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...