Tuesday, November 24, 2009

Jangan Tengok















PSP: Renungkan....

25 Pandangan Kekawan:

kuina said...

ngeri.....

Lifesaver said...

aduiiiiiiiiiii.........rasa macam tak lalu makan...ko ni..aku dah la pregnant..

naz ilyn said...

salam... hati kering nak tengok gak...

LotsOfLove-Pearls said...

Oh My God...
terlenjur tengok..

:'(

Jard The Great said...

apsal laa rtm tak ban blog hang.. ehehehe..

inalillah..... huhuhu..

Koyuki said...

saya memang tak tgk langsung
saya terus scroll laju2 macam kena kejar kucing

macam ngeri saja

huhuhuhuhuh~

nabilah_2908 said...

tengok gak...(^_^)
suka tgk bnda2 mcm ni evn ngeri... ;)

jane said...

ngaaaaaaa!!!

takutttttttttttttttttt

cHeRyNa PiReS said...

adoiiii...

BajuKurung said...

perkh!!!!! gua lek je.. (pdhal tgk sipi2)

+betterSINGLE+ said...

terus muntah ak nengoknye

melatidaisy said...

saye jenis berani..boleh je tgk..mule2 rilek dulu..pastu...ngeriiii..huhu

sharamli said...

pergh..letak la gamb0 laen...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nk tgk gak..

arfahadnan said...

ya ampun..
scary dowh..
aku pernah tgk live yg kene gilis lori tu..
terus kepala aku pening..

faiz said...

tue la..degil sgt nak tgk..kan dah nyosal..huhu...

Red said...

errkkk...OMG..dahsyat..ngeri

aRien de GreaT said...

~oh my gosh...tidakkk

told la hejauw said...

adehhh....ngeri2..

hans said...

adoi
aku dah la tgok benda ni waktu kul 2 pagi
macam mana nak tidoq nih

she-G said...

hmmm...jgn la didatangkan kematian tu pada hambaMU ini dgn teruk gitu skali...(leh kan minta gini)

♣ haNie ♣ said...

wehhhhhhhh ko nih...
tersembur nescafe aku..
xlalu dh nk mnum..
T____T

vidadarisakura said...

omaigod.

HonEyBuNNy said...

adoiii takotnya....xbrani ila tgk...takot2..

onniey84 said...

nak tengok takut, tapi rasa mcm nak tengok gak..last2 pening jd nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...