Saturday, February 13, 2010

Ramalan Kaji Cuaca v. Blog

Cuaca mendung suram melanda dunia blogging akibat dari pada aktiviti-aktiviti blogger pulang ke kampung kerna cuti panjang. Kesuraman mungkin berlanjutan sehingga hari Selasa nie. Sekian laporan kaji cuaca ari nie.

Selamat bercuti pada semua. Enjoy da holiday.



PSP: Aku masih memikirkan samada untuk balik ke kampung atau ke kenduri di Kuantan. Antara kawan baik atau famili.

15 Pandangan Kekawan:

Mimie.Candy Cane said...

aku sangat berterima kasih untuk ramalan kaji cuaca yang sangat rare ni..

balik kampung kot?

hans said...

aku dah balik rumah
wawwawawaawa

selamat makan limau banyak2...hehehe

Uruchimaru @ kf said...

suam2 kukulah tok!

aRien de GreaT said...

ok..cubaan nk komen telah berjaya...hmpir sehari try..tym maghrib gak bru boleh,,

EnsemBuaya♥ said...

:P aku setiasa pilih familly dari kwn2! sebab kwn2 aku sbnr yer familly aku

tapi kalau awek masuk dlm pegiraan itu!
aku ikut fomula

awek lagi penting dari kwn!
kwn = juga dgn familly

so awek > familly...

harap ini membantu anda membuat keputusan hahaha

TARANTULAH said...

yap family first..
xpon bincang dengan family dulu.

ann frendly said...

tak boleh pilih dua2 sekali ke?? g kenduri kawan pastu baru balik kg..

Jgn lupe beli ole2 kat kuantan untuk family.

deus X machina said...

nampak gaya cam betul je ramalan ko O
erk888

hanie said...

gtau la femli dl..
g kenduri
pastu blk kg.

Moon Death Spell said...

saya tak balik....
hehehehhe
bercuti di dalam blog

Ah Fatt said...

ada ramai jer on9
hehe

maiyah said...

makasih ngan laporan :D

mamai said...

kalau tka balik kg layan nautika la

farwalis said...

terjah je kenduri2 kahwin mana2.



naikkan saiz seluar bro. hihi

Lifesaver said...

ye!btol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...