Tuesday, February 2, 2010

Layan



PSP: Pala xleh nak pkir. So jari xbebas nak menaip. Angkara perut. Blog tersadai. Xpe kan, sakit tue pencuci dosa kecik.........ALASAN

32 Pandangan Kekawan:

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

aku 1st~

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

hahahaha~

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

bg ko sakit mata tgk aku kat sini plak~

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

~0~ sebenarnyer takde idea~

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

ok la nak blah~

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

jap~

frodo sipot vavi~!!

Lifesaver said...

sian ko..makan durian byk sgt ke

Uruchimaru @ kf said...

jgn lupe mkn ubat gulap!

~0~ said...

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠
xpe...ko wat la komen bape byk pun..aku suke...aku baca je...wakakakak...


Lifesaver
aku makan nangka...ekekekek
nangka + telur = kentut double special...



Uruchimaru @ kf
konpem lancar...hahahha

Frodo Baggins said...

gilerrr ayu!!!

Frodo Baggins said...

sakit perut penghapus usus perut!

>>__<<

Frodo Baggins said...

aku benci lah ngan ayamdeathwish nih ((pinjam kata sekut))

>>___<<

~0~ said...

Frodo Baggins
ko jgn...susah idop xde usus...wakakkaka

BajuKurung said...

klu sakit perot, tu cuci dose mkn x pelawe org.. hehehehe

redNing said...

aku balik dulu

Vee Violet said...

Weee.... fav song...
=)

Yunus Badawi said...

ko makan apa pagi tadi?

Firol said...

greenday punya lagu dari dulu..memang best2...yang dulu pun still dgr lagi

Mak Su said...

terima, redha

Boneka tak sakit said...

ayu no1 aku rasa bangga sikit tahniah syg~

owh ko sakit perut ke nak aku sapu kan ubat hehehehe~

told la hejauw said...

ko cirit eh?? kentot ko mest dahsyat...
g klinik la... hehe

TokNabe said...

Boleh buat cuci perut tu...

Solehah said...

semoga cpt sihat la eh..

mukasurat17 said...

sakit?
semoga cpt sembuh;-)

p/s: lgu ni mmg best!!!!!!

pB said...

alasan anda diterima

deusXmachina® said...

21 guns
ermmm leh la layan
erk888

deusXmachina® said...

21 guns
ermmm leh la layan
erk888

cik selamah kundang said...

wei.kentut pun ada double spesel?hahaha.aku baru dgr ni

lea said...

xleh nak layan pun

:(

Afzainizam said...

salam dari kami lama sangat tak ziarah kat sini

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

ye betul tu sakit tu pencuci dosa... ape pun mmga aku minat sangat kat greenday ni....

harap cepat sembuh yeee

|arieza| said...

eh mmg betul pun kan. sakit tu boleh mencuci dosa kecik, insyaAllah :) hehehe semoga perut kamu semakin sihat! ehehehe

¶A.K.I¶ said...

eiitt!! ak xde lg??
demm.. lambat lak... frodo nini dan deus tbe2 mendahului..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...