Thursday, February 18, 2010

MIMPI

Semalam dalam pukul 4pagi, tetiba hp aku bernyanyi girang lagu 'Aku Bukan Badigol.....Bahalol'. Ntah ape tebiat orang nak tido dia nak menyanyi plak. Dalam kemalasan dan mata masih terpejam aku angkat tepon.

Aku : Heloo..Assalamualaikum..ha... Ada ape?? Tetiba je call. Ada nampak ke?

Si Dia : Walaikumusalam....Xde nampak.

Aku : Abes tue nape nie?? Tetiba tejaga.

Si Dia : Mimpi.

Aku : Mimpi hantu ke??? Ke mimpi jatuh bangunan??

Si Dia : Xde. Mimpi cam biasa.

Aku : Ape dia yang biasa.

Si Dia : Mimpi awak ngan popuan lain. Awak ada orang lain.

Aku : Hish....Ngarut je. Mimpi je kan.

Si Dia : Memang la. Mimpi je. Tapi dua tiga kali mimpi yang sama je. Macamana.

Aku : Ala...Mainan tidur je tue.

Si Dia : Ye la. Masalah nya asyik mimpi awak ngan orang lain je. Da la awek tue lawa.

Aku : Lawa ek??? Ade no phone dia x?? Kalo lawa leh la wat no 2..hahahahaha

Si Dia : Orang serius dia memain plak. huh






Aku hanya gelak je. Dan biarkan si dia membebel pepagi buta. Mimpi leh caya ke?? Aku anggap suma tue mainan tido je. heheheheh


PSP: Dapat tido skang sedap nie.

30 Pandangan Kekawan:

¶A.K.I¶ said...

alaa.. ko kn GATAL.. bagi no kat pmpuan sesuka ati.. 2 sbb jadik cm 2.. pdn mke ko... hahaha.. wehh ak ingt ko da tua.. da ad anak cm dalam profile pic ko 2.. bkn ea?? ahhaha

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

si dia mimpi aku~
tu yg jeles~
wakakakakaa

Uruchimaru @ kf said...

lain kali tido cuci kaki !

~0~ said...

¶A.K.I¶
cess....tu anak buah aku la aki....aku baru 18tahun la...wakakakak


♠☠♠ayudeadwish♠☠♠
engkau ke??mesti si dia salah tengok nie...hahahah



Uruchimaru @ kf
aku da suruh cuci pakai berus besi...tp dia xnak...hahahah

cikmemy said...

simptom2 bile da syg sgt 2 ~0~...untung ko taw.huhu

ezzati said...

ko gatal kot..haha

farwalis said...

aku paling tensen kalau mimpi dapat duit banyak! lepas tu terjaga. aduh!!

selang berapa hari lepas tu aku sakit teruk. demam cirit birit sume. dah beberapa kali jadi. mimpi tu kadang2 petanda.




jadi, kepada si dia, ajak kahwin skang! haha

Mak Su said...

heh heh heh

GhOsToNe said...

die cmburu smpai bawak2 ke mimpi!
hhhe...

hanie said...

muahaha...
kl aku jd yg bermimpi tu..aku x call..sian kaco tgh sedap tido.





aku tunggu jumpa..
terus aku cubit kaw2..
amecam?
nazi kan..

:P

deus X machina said...

style gak ringtone ko kosong
erk888

ada mimpi basah tak semalam????????

Eye_nee said...

mesti ko ader buat hal ni...awek ko hebat la dpt Firasat dlm mimpi tuuu...

Nini teDDylicious said...

haa..tu laa..aku dah kate..

instinct tunang kau sgt kuat, kau tak caye..

kasi lagi no fon bersepah2..

**psst : org ckp, itu dugaan setan sebelum2 nikah. mmg slalu camtu. dalam tempoh pertunangan mmg akan ade moment ni. jgn risau ah..**

Dilala said...

dulu kan masa sebelum ex bf aku nk buat hal, aku pun mimpi macam awek ko gak..dua tiga kali mimpi yg sama.. ;p

Che' Pit said...

kalau mimpi leh jadi nyata, ngeri beb..
sbb mimpi cp semua mengarut2..

Moon Death Spell said...

tapi kalau tiap2 malam mimpi menda yang sama aku pun percaya

'AQILAH said...

kadang2 mimpi macam dejavu...huuh

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

haha ayokkk!! kantoi... kih3..

Solehah said...

haha..risau2..

Vee Violet said...

hehehe... kalau vee kebanyakan yg vee mimpi jadi betul... :)
depends jugaklah... :)

khairolghani said...

bini aku pun selalu mimpi aku ngan orang lain..lepas tu duk nangis je..kalau bangun tengah2 malam tengok dia nangis,sah baru lepas mimpi gitu..hehe

Jard The Great said...

kadang2 mimpi ade betulnya.. hmmmm

melatidaisy said...

hehe..comel je akak tu mimpi :)

maiyah said...

mainan tido tu n bisikan syaitan yg nak mengoyahkan iman

tp kalo betul pun nak wat camna ye tak

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku percaya mimpi basah je...
aku harap hari2 aku mimpi basah...
kau bagaimana??

vidadarisakura said...

kan kantoi suda.hee

mamai said...

dalam mimpi nak pasang dua tiga pun tak apa

ann frendly said...

sampai 3x mimpi yg same..
mungkin si dia takut kehilangan org yg paling dia syg...

Mr PenyuBiru said...

tapi jauh disudut hati ko, ko harapkan mimpi tu menjadi kenyataan kan?kan? hehe

Lifesaver said...

nak bermanja pon tak leh..ko ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...