Monday, August 8, 2011

Pujian Yang Jujur

Satu lama. Saje je melepak kat depan TV. Sambil melayan cite ape ntah aku pun lupa. Time tue aku ngan bini aku je. Mak mertua aku kat bilik.

'Awak ni comel la' tetiba bini aku bersuara.


'Aik.......Pesal plak. Tetiba je. Nak hadiah ke?' tanya aku.


'Btol. Skang da makin comel. X macam dulu da. Pipi da gebu, dagu da dua dan perut pun da berlipat. hehehehe' jawab Bini aku sambil gelak kecil



'Ye baek...'




10 Pandangan Kekawan:

citahrudin said...

baca kali pertama :
ntah macam mana aku ingatkan mak mertua kau yang puji kau comel

baca lagi :
ok. mengikut penceritaan kau yang sebenar.

jedi said...

Citahrudin
aku da btol. kan...

http://aniesandyou.blogspot.com said...

org pompuan payah tau nk puji!

bujal X said...

tu pujian derhaka namanya~keh keh~

Daddy Ziyyad said...

Bini kau buat kerja yg bagus! Lelaki kalau tak makin comel lepas kahwin, adalah sesuatu yg mustahil. Haha

redza said...

semakin maju kedepan

NM02 said...

cukup makan dan bahagia

.


.


.


.

itulah hasilnye

NM02 said...

jom ar follow kiteee

told la hejauw said...

baru nak kembang dah terkuncup balik hahah

Kapten Atok said...

hak hak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...