Saturday, August 13, 2011

jalan sakan

hari ni berjalan sakan ngan bini dan mertua aku. Penat sungguh.

Dengan jalan raya nya yang jam, trafik light rosaknya, parkingnya yang susah nak dapat dan ngan jamnya orang yang penuh kat jalan TAR. Memang suma pakat sibuk nak wat persiapan raya. Sana sini lagu raya dok kemundang. Walaupun puasa masuk hari ke-13, suasana raya da di gah kan.

Serik rasanya berjalan time puasa nie. Penat sungguh. Memang sesak ngan org ramai.

5 Pandangan Kekawan:

Puteri Biru said...

eh, aku pun kat Jalan TAR tadik, tak nampak ko pun.:p

mmg sesak. fenattt!

KhaiRin said...

bg sy ckp la skali g jln TAR...

Teacher Yatee said...

br plan nk shopping raya dgn suami nt.agak2 wekkdays pnh gak ke jln TAR tu?

KhaiRin said...

p/s

nk alamat umah n nama penuh.

tlg send ke:

kolamhempedu16@hotmail.com


nk send kadraya. tq

jedi said...

Puteri Biru
Aku invisible...hahahaha


KhaiRin
Hehehe....Sama la. tapi ku terpaksa kerna ku kerja dekat sini...hahhaha


Teacher Yatee
Penuh jugak... Tapi tidak lah sesesak weekends.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...