Sunday, August 23, 2009

Jepun Punye Kepala


Semalam aku lepak tegok tv ngan anak buah aku tengok cite hero lima aku panggil (power rangers). Dok tengok tue dia tanya aku.



"Nape tiap kali pun mesti jahat jadi besar bila kalah??"

Citt...nape la tanya pasal tue kat aku. Mana la aku tau..Bukan aku yang buat. Jepun yang buat. Lalu dengan konfiden aku menjawab.

"Xkan da kalah jadi kecik dan lari. Xjahat la gitue"

Amcam ok x aku kelentong bebudak???

Ni video klip jepun punye kepala hotak. Bergurau (prank) tahap cipan punye...Kalo ade la gurauan ni kat Malaysia ape agaknya akan jadi....Leh terima ke???hahahhaha


8 Pandangan Kekawan:

sharamli said...

eleh...dgn bdk2..bleh la..

mOhd irWAn said...

ermmmmmmmm...kalo ader memenag aku tukar taraf kewarganegaraan,,,,hahahhaha

Pontianak Degil said...

Haha. Cukup pandai reka cite. Sweet la tu, pandai layan dak2. ;)

~0~ said...

sharamli
blom try blom tau...sape lagi auta...hahahha

mohd irwan
hahaha...memang pun

pontianak degil
bebudak senang je...ekekekek..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ngan bebudak leh ar wat bahan cm tu...

hahaha...

kelentong baik punya...

TokNabe said...

Hehe...seronok layan cerita2 gitu. Power rangers, gaban, ultraman, tapi dulu2lah... la ni kasi budak2 tengok. :D

LotsOfLove-Pearls said...

hye..

masuk akal gak soalan dier itu..

huhu..

a'ah lah..

bila kalah baru nak besar..

hehe..

~0~ said...

gadis kampung separa bandar
biasa...anak buah tempat aku membuli..hahahahah

TokNabe
kawe layan lagi tok...hahahah

Lots of Pearls
memang pun...tue la ingat nak tya sama itu Akira Toriyama la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...