Wednesday, August 12, 2009

41 sudah

9 orang setakat semalam menjadi korban terbaru virus selsema babi (H1N1) menjadikan keseluruhan jumlah adalah 41 orang kesemuanya yang menjadi korban di negara ini.

Adakah selsema babi ini satu virus @ senjata kimia???

Adakah ia salah satu taktik untuk memonopoli ekonomi dunia???

Ya Allah, teguhkan imam hamba mu ini untuk menghadapi dugaan ini.

Semalam aku mc. Semuanya kerana demam. Alhamdulillah, hari ni aku da boleh kembali bekerja walaupun masih penat. Doktor cakap aku berkemungkinan terkana jangkitan kuman dalam darah, kalo lambat memang kena la. Doktor cakap darah aku pekat. Kena banyak minum air. (En. Drakula aku tau kamu suka. Tapi jangan ngengada nak isap darah aku. Boleh blah...)

P/s: Pada pembaca/kekawan (korang la tue) sesama lah kita mensedekahkan bacaan Al-Fatihah buat emak kepada saudara Khairul yang telah kembali ke rahmatullah pada hari ini.

Terima kasih.

6 Pandangan Kekawan:

BUJANG SUSAH said...

bala dari Allah kerana manusia sayangkan maksiat.. wallahualam.

sharamli said...

naseb baek demam sari je kn..
al-fatihah..

~0~ said...

Bujang Susah
semoga selamat dari semua dugaan

sharamli
demam sehari tp xkebah2 lg...

Pontianak Degil said...

Al-Fatihah.
Ko jage la kesihatan elok2.
Kalau demam tu, selubong dalam selimut. Biar kuar peloh. Buang toksin. HUhu. InsyaAllah, sembuh. :)

TokNabe said...

Hari ni dah 51 orang. Berita terkini dari Malaysiakini.

Qaseh said...

syukur Jedi x de ape2...
harap wabak ni segera nyah dari muka bumi ini...

Alfatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...