Monday, August 31, 2009

Salam 1 malaysia

1 Malaysia sedang melalukan perarakan hari kemerdekaan. Baguih btol la depa nie...Bersemangat waja...Bersemangat patriotik....Ermmmm...Btol ke??Ke sebab terpaksa??Ke sebab duit??Bukan kerana patriotik...

Erhmm....Whatever lah....

1 Malaysia...Malaysia memang satu ok...Tiada dua atau tiga...Malaysia ke-2 pun xkan ade kot??Ke da ade??? Cuma rakyatnye je yang xpernah bersatu.


Bila ada pilihanraya kecil mula sibuk kata mengata, kat kedai kopi pun boley bertumbuk. Bila da kalah pilihanraya mula kata yang menang serang yang kalah..Btol ke nie???


Bila ada protes. Gile gila ko adakan demotrasi yek...Siap guna kepala lembu..Memang bodoh lebih bodoh dari lembu..Lembu tue lagi cerdik dari mereka-mereka yang buat semua ni. Mana maruah?? Hebah sana sini dok laung 1 Malaysia pastu gi golek kepala lembu....Bangang ape..

Bila Melayu nak bersatu??? Aku xpeduli kaum lain sebab aku tau diorang hanya di mulut bukan dihati. Melayu x, kekadang sampai dalam hati dok ade bendera parti. Sampai bawa mati perjuangkan parti. Jiran lain parti mati pun tidak di ziarah....Woit..woit...sudah la tue. Memang parti lain-lain kubur pun lain-lain tapi amalan di dunia jugak la jadi ukuran. Yang salah diperbetulkan. Yang betul diperhebahkan..

Pape pun, blogger tetap bersatu.

10 Pandangan Kekawan:

+betterSINGLE+ said...

ya btol
BLOGGER TETAP BERSATU!!

sharamli said...

j0in la PBB..

hu3..

persatuan bl0gger bersatu...

pB said...

moga hari ini kita dapat berehat ...

tehais said...

lawanya coklat bn tu.huhu

al-lavendari said...

ulasan yang pedas ... tapi kepada siapa yang makan cili saja!

T. kasih kerana sudi singgah blog saya.

Pontianak Degil said...

Ish, sebab tu aku tak suke politik!

Koyuki said...

tahap golek kepala lembu bley dimaafkan...

jangan sampai nanti ade yang golek kepala orang plak...

hihi

1 malaysia? Ntah...

time kasih kerana berani mati ke blog kite...hehe

~0~ said...

bettersingle
Btol btol

Sharamli
Nanti join...Xde akaun facebook...
ahaks..

pB
Yup...tido best kak

tehais
hehehe...aku pun xdapat gula2 tue..

al-lavendari
untuk yang tertentu...

pontianak degil
tue la pasal

koyuki
nasib baik aku xmati tadi..ahaks

Solehah said...

setuju bab tu..tak payah la provok orang agama lain..tak mencerminkan 1 malaysia.memalukan..sebab tu aku lagi suka sokong 15malaysia..

Anonymous said...

Good morning everybody. I just managed to register and was wondering that I will create a little offtopic here. If I posted to the wrong category, moderation, please move it to correct forum category. This is my first message on that forum. I would be happy if whoever was able to help me with this problem. wyszukiwarka mp3 The one who can resolve my issue gets served with bottle of beer :)

_______________
[url=http://ts2.ru/forum/index.php?showtopic=172406]wyszukiwarka mp3[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...