Tuesday, August 25, 2009

Jamban oh Jamban


Ari nie ari kedua, kat opis aku jambannya ditutup. Nak renovation ke ape jadah pun aku xtau. Xkan nak renovation kan. Ni jamban bukan kedai. huhuhuhu.....

Memang menderita. Kalo nak terberak boleh terberak dulu nak trun ke bawah atau naik ke tingkat atas. Menyusahkan btol. Da la di bulan puasa ni adalah time di mana sakit perut mula menyerang al-maklum la makan x hingat dunia punye pasal. Kan kan???

Bulan2 posa nie...Aku memang malas nak turun naik tangga. Penat woit...

Mungkin nie la ujian aku di bulan posa. Mengajar erti kesabaran.

5 Pandangan Kekawan:

Qaseh said...

akk baru bace pasal pakcik 58..dima aponggongnya terlekat kat mangkuk tandas...sian die...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

lain kali pakai pampers siap2..

hehe

Mak Su said...

aramak...sangatlah menggusarkan hati

Kejora Yg Malap said...

Bykkan bersabar dibulan yg mulia ini..hehe

~0~ said...

qaseh
mintak jauh kak...

gadis kampung separa bandar
xmau...hahhaha

mak su
memang parah mak su..

Kejora yang Malap
tue la..sama lah kita bersabar ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...