Tuesday, February 24, 2009

Korupsi Di Mana Saja

Semalam aku buat entri pasal Punisher Warzone. Tetiba ari nie aku terasa nak je jadi Punisher untuk menghapuskan semua pemakan rasuah. Bullshialllll.......

Pagi ini balik je dari sarapan aku dan Paan cam biasa naik moto ala koboi xpakai helmet. Aku amik jalan belah pantai. Tengah vrooommm santai tepi pantai nak balik opis tetiba ada sekor kereta peronda putih yang dikotori najis hanjing main Hi-beam.

Damn....Sah nak duit....

'Dari mana nie'

'Dari belakang sana nak ke depan sana'

'Naik ape?'

'Moto la'

'Kalo naik moto kena pakai topi kan. Dari mana???Bak lesen'

'Saya keje sini je. Ni kawasan site saya.' kata aku sambil bagi lesen.

'Xkira la kamu keje ke ape ke??? Bila naik moto kena pakai topi'

'Ye saya tau'

'Saya boleh saman kamu tau'

'Ok.'

'Tapi saya bagi kamu amaran je kali ni. Jumpe kali lagi saya saman kamu.'

'Ok'

'Kamu boleh pergi'

'Terima kasih'

Nak saman konon. Cakap je la nak cari duit kopi untuk sarapan. Da la jalan tue xde line pun. Jalan kampung yang xde line pun dia nak saman. Memang shialll.....


Bodoh punye polis...

Korup & rasuah....

A.C.A.B.


p/s: Kalo aku saman polis tue pasal xpakai tali pinggang keledar leh x???

6 Pandangan Kekawan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hehe..

bleh2...

saman jer.....

miSz.haNie said...

boleh gak..
salu polis jek saman rakyat..
hahaha

revrie said...

jangan begitu. tak semuanya korup.
yang buncit2 tu saja. =)

Mak Su said...

huhuhu, terima amaran, kena ler berhemah lepas ni ek

tasikmerah said...

kalau tak silap aku polis mmg tak perlu pakai tali pinggang keledar. kamu pernah dengar tak?

~0~ said...

Gadis Kampung Separa Bandar
nanti saya kuarkan saman untuk beliau. hahahhahha

miSz.haNie
Tue la pasal

revrie
Polis yang tahan gua tue buncit jugak.

Mak Su
Saya memang seorang yang berhati2

tasikmerah
Memang xpenah dengar. My first time..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...