Monday, February 23, 2009

My First Time

Ari tue aku gie interview keje, kompeni tue kat PJ.....

Aku masuk bilik interview aku tengok la ade empat orang tengah menunggu turn untuk di interview. 3 laki dan seorang perempuan. Aku dok kat sebelah mamat yang bukak pintu kat aku. Mamat ni mesra alam skit aku tengok. Yang lain pemalu aku agak la.

Aku tengok budak pepuan nie dok isi borang. Aku pelik pasal xsilap dalam requirement dia nak laki je. Tetiba ade pepuan. Pastu si pepuan nie dok main cubit2 mesra gitue ngan laki kat sebelah dia. Aku syak diorang ni coouple. Siap isi diorang pun berborak la.

Yang aku naik meluat tue. Yang pepuan nie dok cakap lambat la interview. (mungkin dia nak cepat pasal nak gi dating kot). Pastu dok berdiri dan duduk cam cacing kepanasan. Pastu dok curi dengar ape yang orang interview tue tanya. Da dengar dia gie bagitau kat BF dia. Pastu diorang discuss.

Pastu diorang leh plak main urut2 bahu kat depan aku. Nasib baik bukan kompeni bapak aku. Kalo x memang aku pelakong budak dua ekor tue. Sakit mata memandang ngan perangai minah tue yang ngengada. Kalo nak bermanja gi la tasik bro, xpun gie pusat hiburan (disko ke, dangdut ke, karaoke ke) xde orang heran ape ko nak buat. Tapi nie tempat keje bukan tempat asamara.

Tiba time BF dia kena interview aku tengok minah tue dok mendengar jugak. Dan menghangguk kan kepala dia yang hangguk itu tanda bersetuju dengan jawapan BF dia kot. Abes je BF dia interview turn aku plak.

DAMN......Hampa....

Itu la pengalaman aku. Pertama kalinya aku jumpe orang datang interview dan tengok orang bercubitan dan bersenggolan masa tunggu turn.....

0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...