Saturday, January 7, 2012

Rambut


Aku suka tengok rambut para remaja zaman skang.
Memacam pesen ada, laki cam biasa lah stok jenis spike cacang lah.

Kalau yang perempuan plak tak kurang jugak ngan pelbagai pesenya.
Baru-baru ni aku tengok yang jenis dua tiga kaler pun ada rambut dia.
Kuning, merah dan perang skali gus. Gempak lah.
Tapi kalau di tambah warna hijau ngan biru mesti lagi gempak.

Tapi ada x orang Malaysia akan wat rambut cam yang kat bawah ni. hahahahhaha





Heykawan : Aku takat ni belum pernah lagi warna rambut. Dan insyallah tak akan pernah. Pasal kepala aku akan di bakar oleh mak aku kalau wat gitu. hahahah

13 Pandangan Kekawan:

eMMe said...

Hahahaha.....takot..... Mak ek...hehehe... Tak pnh color rambut... Tak tipu punye...

Tuan Cimot said...

heheh..kalau color rambut warna pelangi cntik gak kan..hehe

Ct Aja said...

hahahahha...mmg gempak la kalau wat rmbut cm2...

Shukri Mohd Ali said...

rambutan.

msredcheesecake said...

Takleh kaler rambut... Macam takleh bawak sembahyang je...

Lifesaver Hamzah said...

ko ingat mak ko sorang je bakar rambut ko..aku tlg mak ko bakarkan jgk..haha

jedi said...

@Tuan Cimot
mmg lawa kalo warna pelangi...hahaha

jedi said...

@eMMe
mmg menakutkan...hahahah

jedi said...

@Ct Aja
time kawen nanti cik aja leh la wat cenggini..heheheh

gurau je..

jedi said...

@Shukri Mohd Ali
rambutanchongmotorsdnbhd...hahahaha

jedi said...

@msredcheesecake
ahh,..botl tu msred

jedi said...

@Lifesaver Hamzah
ko mmg tak membantu...choi....

syarih said...

HAHAHAHA...ade ke orang melayu mau buat rambut macam nih? kalau ada tu...terfikir juga apa mentalitinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...