Wednesday, January 18, 2012

Ilusi : Apa yang korang nampak??






 Heykawan : Apa yang korang nampak?? Ish...Ish...tengok bebetol...hahahahhaa

16 Pandangan Kekawan:

Lifesaver Hamzah said...

hampeh ah gambar2 ko!!!hahahaha!jenuh aku tgk!

Lifesaver Hamzah said...

yey!aku 1st!yeyyyyyyyyyy~

cheqna said...

hahahahaha

Eye_nee said...

banyak yg tersembunyi dari yg akk nampak.....

kasihibu said...

macam macam yang ternampak

Kakcik Seroja said...

Alamak! peninglah nak tengok betul2. :)

QueeN TerataI said...

byk persoalan yg bermain di minda.. hehehe

vidadarisakura said...

mengucap orang opis aku tengok gambar ni. aku mati2 ketawa. haha

Daddy Ziyyad said...

hahahahahhaha..gambar no 3 tu mmg terbaik

Pok Amai-Amai said...

Hehehe...cool!

Yunus Badawi said...

naik berbinar mata saya tengok gambar2 tu

sue-ab said...

sumer aku nampak...ada kah aku ni cerdas atau bab2 tu aku laju je?...

rahman said...

mainan ilusi ni :)

eMMe said...

ade yg nampak ade yg tak nampak pape, hehehehe... yg last skali tu, serammm heeeee~

KhaiRin - anies said...

apa yg ada pd pic no 3 tu?

IxoR@ said...

nasib baik kite dah tau dah trick je ni....

tapi klu sekali imbas nengOk mmg pening kan....

hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...