Wednesday, January 4, 2012

Berguling-Guling Cam Tenggiling



 Kat atas ni adalah antara gambar terbaru putera ku, Muhammad Afif Haiqal.
Semalam beliau terlah berjaya berpusing untuk meniarap sebanyak dua kali.
Satu berjaya dengan jaya nya meniarap.
Lagi satu gagal skit sebab tangan tertindih.
Dah makin membesar dan maju.
Lepas ni bersedialah Haiqal akan sedia untuk mengemas rumah.
Ada sesape nak Haiqal tolong kemas, roger aku? heheheheh.

4 Januari 2011- Genap 3 bulan usia Haiqal.
Semoga kamu sentiasa sihat sayang.
Dan membesar jadi anak yang soleh. Amin


Heykawan : Mama Haiqal cakap '2012, umur kita dah 28 tahun. Tapi Haiqal baru 3 bulan ini tak patut. Sepatutnya Haiqal dah setahun.'

11 Pandangan Kekawan:

RinsyaRyc said...

waa.. dah ade anak~ comelnye... ni boleh booking bakal menantu dah ni~ *gatal sunggoh pdhl kawen pon belum =.="

Uchi kay-f @hmad said...

jedi!!!

slmt thn baru 2012..

lame hilang aar..

Shukri Mohd Ali said...

kalau guling je mesti tenggiling. kura2 tak boleh eh? hehe. selamat tahun baru.

Hanie_Dew said...

adoi...comel nya anak ko. isshhh rasa nak gigit gigit je.. eee..geram geram geram.

Lifesaver Hamzah said...

hahaha!!tu la,ko tak ikut SKT tahunan aku.haha

Lya Colours said...

hemsem !

Lya Colours said...
This comment has been removed by the author.
KhaiRin - anies said...

amboi makin montel!

aLeen aVriL said...

sesedap oren jer ayah sama kan anak dgn tenggiling...

kira cepat la dia boleh twist...

anak aku dulu 6 bulan pon duk tlentang aje....

mgkin faktor dia masih minum susu badan kot tuh yg cpt tuh...

anak aku 2 bln dah stop dah.....
nak keje kan susu nak pam pam bagai

Zie said...

Salam singgah... 3 bulan dah meniarap... wah cepat betul yer....

EgEdNeB said...

bini aku ckp tahun 2012 umur afiq sepatutnya 2 tahun tp hakikatnya baru setahun 4 hari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...