Tuesday, December 6, 2011

Kemalangan Orang Kaya





 Kemalangan yang terjadi di Jepun, melibatkan 8 buah Ferarri, 1 buah Lamborgini, 3 buah Mercedes dan sebuah Skyline. Lihat gambar di bawah.










 Sumber: Acidcow


Tapi apa yang hebat kereta-kereta mewah ni. Bahagian tempat duduk pemandu dan penumpang tidak terusik. Walaupun bahagian depan dan belakang kereta dah cam hancur relai. Kebanyakan kes kereta mewah accident mesti camni. Cuba perhatikan. 

Soal nyawa terselamat tu, adalah ketentuan Allah swt. Penah terjadi jiran aku, masa aku kekanak dulu di tembak dalam mulut dari jarak dekat oleh pembunuh upahan Thailand (Kes silap orang). Mangsa juga warga Thailand. Tapi Alhamdulillah, mangsa masih hidup, cuma peti suara mangsa rosak.



Heykawan: Aku ada wallpaper gambar kereta Ferarri je.



12 Pandangan Kekawan:

bujal X said...

diorang tengah racing ke hapa?

Lya Colours said...

haa pagi td ads dgr berita kat radio pasal kemalangan mewah ni

jedi said...

@bujal X

aku rasa diorang konvoi nak melawat kg New Zealand kot...hahhaha

jedi said...

@Lya Colours

aah...semalam pun kuar buletin utama

Tuan Cimot said...

hahah..wallpaper pun xmampu nk ada..kehkehkehkeh..

berapalh kerugian diorg ni ek..

redza said...

aku rasa kereta yg rosak tu diorang xrepair lg dah...beli yg baru terus

jedi said...

@Tuan Cimot

dengarnya kos hampir 12juta..

jedi said...

@redza

mesti nye..diorang kaya...

sue sopian said...

dorg kaya.. so x heran sgt kot setakat excident cam gini.. blh claim n beli yg baru.. :)

Masy said...

pergghh kemain. aritu yg masa kete2 leper cemni eksiden kat mesia, xde sgt pulak beritanye kan. eksiden pinggiran je kot..

she-G said...

wahhhhhhhhhhhh.....cilok tayar sebiji time ni pon dah ok...wat kenangan..hahaha

IxoR@ said...

klu blom sampai ajalnya... apa kejadian pun.... masih panjang umur orang tu....

xcident atas ni.... nyawa driver apa cerita?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...