Thursday, December 1, 2011

Habit : Unsafety act #1



 Ni gambar sorang brade ni btol kan menara jam...Ni di ambil kat Afrika.
 Nampak cam rilek je brade tu wat keje.
 Pakai 'Cat ladder' je.
 Xde 'Safety Harness' dan xde 'Safety Belt'.
Tapi safety belt pun da x selamat sangat. Sebab banyak kes yang jadi mangsa patah pinggang apabila jatuh.

Kalau ikutkan OSHA. 
Ketinggian lebih je dari 3m, kita da mesti pakai safety harness.
Tapi jarang yang ikut pun aku tengok.
Ramai yang jenis main belasah je.

 Tangga tu pulak siap sambung camtu je.
Main ikat-ikat je, cam bebudak pengakap main ikatan.

 Usha lah gambar seterusnya....





 









Heykawan: Safety adalah perihal nyawa kita sendiri. Pikirkan lah.

7 Pandangan Kekawan:

Boneka Tak Sakit said...

lol seram aku.. gyt siut

chii said...

mak aih..ingatkan rendahh..sampai camtu skali penyambungan tangganya..ishk..

titan said...

huhu..gila lahh..

redza said...

gilo dia nih

nabilah_2908 said...

haih...buatnya terjatuh...hmmm..mau berkecai badan...

Anonymous said...

hi!!!

Blogger Sabahan said...

Wah sungguh berani ya. Tahan begitu ja. kalau saya tak berani langsung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...