Friday, December 9, 2011

Jejalan Di Nogori #2

Trip kedua dalam jejalan di Nogori adalah melawat Rembau Crystal.
Ni lah bangunan Rembau Crystal. Lawakan....

Hasil yang menarik kat sini. Cantikan pasu ni.
Harga pun cantik jugak.

 Yang ni pun menarik.

 Tengkolok Melayu sebgai cendera hati.

 Dari Kekasih Kepada Kekasih.


 Naga Kristal.
Cantikkan. Orang Cina suka beli yang ni.

 Naga Kristal lagi Besar.
Harganya.....Xbrani nak tanya.
 Dan proses membuatnya adalah.
 Ni lah 'the maker'.
Perempuan tu. Tahniah kak.

 Ni bentuk angsa yang baru siap di buat.
 
 Yang panjang-panjang tu adalah bahan mentah untuk membuat kristal.

 Dan ini relau pembakaran kristal.


Heykawan : Negara kita kaya dengan seni. Banyak tempat yang menarik boleh dilawati dan diterokai.

8 Pandangan Kekawan:

bujal X said...

yang tiup guna batang paip takde?

Boneka Tak Sakit said...

ahhhhh aku tak taw pon ada hahah

Lya Colours said...

omak den suko brg2 kristal ni

redza said...

mmg berseni..kreatif

enyheartsdiamond said...

cantiknya angsa kaca itu :)

petuaemakhot said...

mmg cantik la naga crystal tu..

petuaemakhot said...

mmg cantik la naga crystal tu..

laskar pelangi said...

cantik wohhhh kristal tu...mahai ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...