Thursday, December 22, 2011

DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST



Seperti yang telah umum ketahui bahawa iPhone 4S adalah gadget tercanggih dan terhangat pada masa ini. Antara fungsi-fungsi yang best dalam iPhone 4S ni adalah Siri, iCloud, Camera, Dual Core Chips dan IOS 5.

Siri
Siri merupakan satu fungsi pintar yang hanya di khaskan pada iPhone 4S sahaja. Dimana sistem ini mampu memahami perbualan kita dalam bahasa English dan mampu memberi maklum balas. 

Mungkin dengan bantuan Siri ni juga kita akan mampu meningkatkan penggunaan bahasa English kita dalam kehidupan seharian. Bagi aku fungsi ini amat berguna pada aku.


iCloud
iCloud pula satu sistem yang membenarkan apa jua yang kita update, muat turun, reminder dan lain-lain lagi berhubung terus ke iMac atau Ipad kita. Jadi semua yang kita update akan terus dihubungkan ke komputer persendirian kita.



Camera
Bagi aku ini fungsi yang terpenting. Dengan 8MP built-in camera, pastinya setiap memori indah dalam hidup aku dapat dirakamkan dengan jelas sekali. Setiap detik indah pasti tidak akan berlalu begitu sahaja. 

Bestkan?? Dengan camera sebegini korang leh rakam setiap detik yang korang lalui. 




Sekiranya aku memiliki Iphone 4S ni, setiap detik indah aku akan rakamkan menggunakan iPhone 4S ini. Dan pastikan setiap detik itu tidak akan aku lupakan. iPhone 4S akan menjadi teman setia aku bagi lalui kehidupan aku selepas ini. Every sweet moment with my beloved family will be with iPhone4S.

Dengan iPhone 4S juga aku akan pastikan setiap aktiviti dan kerja aku di rancang dengna teliti dan terus diupdate ke komputer peribadi aku dengan perisian Icloud. Dengan ini pastinya semua aktiviti aku lebih terancang dan teratur. Untuk menjadi manusia yang berjaya pastinya semua benda perlu dirancang dengan teliti. Dan iPhone 4S pastinya Pembantu Pintar yang paling aku perlukan.



Sekiranya korang berminat nak kan iPhone 4S ni sila klik sini. Digi sentiasa menyediakan perkhidmatan yang terbaik untuk pelanggan mereka. 







0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...