Thursday, September 10, 2009

Sial...




Korang tengok la. Video kat atas. Betapa bangangnya indon nie. Dok berlatih beladiri. Ye la nak berlawan nak serang rakyat Malaysia kat sana dengan buluh runcing. Poco-poco punye pasal ko nak kecoh ke? Amik la wei....Xde sape pun yang bangang nak pocong-pocong tue..

Malaysia still ade Mak Yong, Wayang Kulit, Kuda Kepang, Boria.....Pocong-pocong tue xde orang hingin pun...Aku rasa seni kat Malaysia ni da banyak sebenarnya. Dan memang boleh di banggakan sangat. Pocong-pocong tue ape ade???

Kekadang aku xpaham. Dalam keadaan camni aku tengok still banyak drama indon dok siar kat tv. Boleh x stop jap drama indon nie. Cam bangang je. Malaysia nie xcukup drama ke diorang promote?? Xcukup ke artis Malaysia ni yang hari2 dok timbul yang baru?? Berkualiti tue aku xnak komen....

Yang tang drama indon nie aku tengok leh kata hampir setiap jam ade di siarkan kat tv. Xkiran tv1, tv2, tv3 ke Astro ke sama je. Ape kata slot drama tue semua ganti ngan drama melayu yang lama-lama cam Naik Tangga Turun Tangga ke, Hati Waja ke...Kalo da xde sangat drama baru la. Ok??

Pasa la aku tengok kat sana, indon bangang dok nak serang orang Malaysia. Kat sini, diorang dok ragu, mencuri, membunuh, culik dan memcacam lagi, walaupun sesetengah tue berstatus PATI. Cittt....



http://malaysia-malingsial.blogspot.com/

Ni plak blog babi indon mana, aku pun xtau. Korang tengok la. Belek la dan buat la ape yang patut.

Aku rasa Malaysia lagi better jauh dari Indon.

PSP: Maaf aku membebel x tentu hala skang. Cite pasal aku ada tapi aku malas nak taip lagi.

11 Pandangan Kekawan:

Webmaster@Echam said...

Edi,
Memang BANGSA ni tak reti apa... INDON BANGSAT!!!!!! BANGSA PRIMITIFFFF!!!!!

Qaseh said...

memang arr di, akk memang jaki jerr derang ni....
pelik arr media malaysia ni..nengok media derang semua sokong rakyat derang...mencik betul arr ngan org2 yg mcm bagos ni..amik le seme korang yer...kain kapan pon bagik sekali..pocong dia punya gak kan?/kan?..

+betterSINGLE+ said...

tau xpe..
smuanye cite indon...
lagu pon lagu indon...
dorg dok wat camnie kat m'sia tp dorg xingt ker kat snie jgak tmpat dorg cr rezki...
m'sia pembangunan lg ok dr indon...
dorg tu rmai beggar...huh

~0~ said...

webmaster@Echam
btol tue bang..

Qaseh
ekekekek...pocong dia punye, puchong selangor punye..

+betterSINGLE+ said...

tau xpe..
smuanye cite indon...
lagu pon lagu indon...
dorg dok wat camnie kat m'sia tp dorg xingt ker kat snie jgak tmpat dorg cr rezki...
m'sia pembangunan lg ok dr indon...
dorg tu rmai beggar...huh

Mak Su said...

kenapalah nak membodohkan diri sendiri, namanya serumpun, senusantara.. sekadar perkara kecik nak bikin kecoh. buang masa je lah, ek.

orang nak tunggu lailatulqadar, kot kot esok lusa kojol, how?

sudah-sudahlah kat depa yang emosi tak tentu pasal tu ek (bukan ~0~), jgnlah kita bodohkan diri sendiri, orang yahudi nasrani majusi semua dok gelak kat orang islam...

tasikmerah said...

mengamuk tak tentu hala...

Koyuki said...

marah sgt ke tu?hehe

ishhh....kenapa sampai macam ni..itu sebab kite mmg ban n tak tgk cite2 indon ni..da la tak paham...pastu mengarut sume..ye lah..da rakyatnye pon tak betul..

~0~ said...

+betterSINGLE+
hehehee....btol tue. memang pun. xsedar diri.

Mak Su
Samalah beramal ibadat. huhuhuh...Mak Su marah kita..

tasikmerah
erkkk..

Koyuki
marah...tapi marah kat Indon je. Ko kawan aku mana aku nak marah.

faiz said...

hmmm...org kita plak tgk citer indon siap nanges2 lg.... aparah...

Anonymous said...

assalamualaikum wahai kawan/sahabat baru org malaysia mahu pon indonesia yg terbaca comment aku nie...apa dah jadi sampai nak bergadoh gadoh nie...saya x berpihak mana2 cuma nak bg tau xkan pasal hal yg kecil macam nie sampai nak berperang lg nak hantar 360 org yg mengamalkan ilmu kebal untuk menyerang rakyat malaysia dengan buluh runcing!!??...kepada rakyat indonesia yg xdak berpuas hati cuba bertenang dan ber fikir sejenak bukan semua rakyat malaysia ni busuk hati kejam jahat dan apa lagi yg kamu fikir d dlam kepala kamu itu...kebanyakkan rakyat malaysia dan indonesia kebanyakannya adalah beragama islam ...mungkin dari sini kita semua perlu berfikir lebih jauh sebelum cuba mencetuskan huru hara sesama agama..kami di malaysia telah memberikan ruang kepada rakyat indonesia untuk mencari rezeki di bumi malaysia...tapi disebabkan hal sebegini kuman kecil ingin memulakan huru hara...lebih baik simpan senjata simpan ilmu kebalmu untuk menyerang kafir laknat yahudi dan amerika yg mungkin suatu hari nanti akan menyerang negara kamu (indonesia)atau mungkin malaysia.cuba kamu rakan2 indonesia tarik nafas panjang mengucap kehadrat ilahi(ALLAH S.W.T) APAKAH YANG KAMU INGIN LAKUKAN INI BENAR..?? (SEDANGKAN MEMFITNAH SEORANG MUSLIM IBARAT MEMBUNUH 1000 ORG SEAGAMA DGN MU APA LG NIAT KAMU MEMBUNUHNYA BUKAN LAGI MEMFITNAH...!!!!!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...